بهترین گیم های موبایل در سال 2023

 

چند سال پیش کسی فکر میکند که گوشی های هوشمند و تبلت ها به عنوان یک ابزار گیم در صدر پرطرفدارترین ها قرار بگیرد. اما امروزه شاهد رشد بی پایان بازی های مخصوص گوشی هستیم. بسیاری از افراد دوست دارند در خارج از خانه بازی کنند و زمانی که منتظر هستند را به بازی کردن بپردازند. در ادامه به برخی از بازی های معروف موبایل که برخی جدید و برخی قدیمی تر هستند خواهیم پرداخت.

Pokemon Go

شاید بتوان به جرات گفت که یکی از پر بازیکن ترین گیم های گوشی در دنیا بازی پوکمون گو باید. این بازی سرگرم کننده در سال 2016 عرضه شد، ولی امروز همچنان طرفداران خود را دارد. این بازی با برگزاری رویداد ها و چالش های متعدد اطمینان حاصل می کند که طرفداران بازی به سوی آن بازخواهند گشت.

بازی موبایل Call of Duty

بر کسی پنهان نیست که سری بازی های Call of Duty در بین ایرانی ها بسیار مشهور است. این بازی جای خود را در بین طرفداران گیم موبایل نیز پیدا کرده است. بازی  Call of Duty: Mobile در سال 2019 عرضه شد. عنوان جدید این بازی نیز با نام Call of Duty: Warzone Mobile در راه است.

Clash of Clans

 

اگر فکر میکردید که این بازی موبایل رنگ و لعاب خود را برای طرفدارانش ها از دست داده سخت در اشتباه هستید. بازی کلش و کلنز که در سال 2012 برای گوشی های اپل و سپس در سال 2013 برای اندروید عرضه شد، یک بازی رایگان است که برای سازندگان آن میلیون ها دلار سود بدست آورده است. این بازی اعتیاد آور در سال 2023 همچنان به قدرت خود باقی مانده است.

Rainbow Six Mobile

 

با ورود بازی های موبایل کال اف دیوتی به دنیای موبایل مدت زیادی نگذشت که شاهد معرفی و ورود رقیبان این بازی به این پلتفرم سیار بودیم. شرکت یوبی سافت در حال ساخت نسخه موبایل بازی Rainbow Six است. این بازی دارای تاریخ عرضه مشخصی نیست ولی برای سال 2023 در نظر گرفته شده است.

Mobile Legends

طرفداران گیم های MOBA عناوین متعددی بر روی گوشی در دسترس ندارند. اما یکی از بازی های که این روزها سر و صدای زیادی کرده است بازی Mobile Legends: Bang Bang است. این بازی توسط استودیوی Moonton توسعه و عرضه شده است. با اینکه حدود 6 سال از عرضه آن می گذرد، اما همچنان در صدر پرطرفدارترین بازی ها بر روی گوشی هوشمند است.

 

بازی موبایل Genshin Impact

 

این گیم به طور انحصاری برای موبایل عرضه نشده است، اما همچنان توانسته در صدر جدول بازی های موبایل قرار بگیرد. اگر از طرفداران بازی های سبک انیمه با انیمیشن های پر زرق و برق هستید، این بازی برایتان جذاب خواهد بود. فضای شاد و رنگارنگ بازی آن را برای تمامی سنین مناسب می کند. یکی از نکات مثبت این بازی قابلیت Cross platform آن است، به این معنی که بازیکن ها در پلتفرم های مختلف می توانند با یکدیگر به بازی بپردازند.

Warcraft Arclight Rumble

 

جای خالی بازی Warcraft به خوبی در بین بازی های موبایل احساس می شد. اما این موضوع در حال تغییر است. به زودی شاهد عرضه بازی رایگان، استراتژی و اکشن Warcraft Arclight Rumble بر روی گوشی های هوشمند خواهیم بود. تاریخ عرضه دقیق بازی اعلام نشده است، ولی احتمال میرود که در سال 2023 روانه بازار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *