ارتباط با تکاف
ارتباط با تکاف

گفتگوی آنلاین

از طریق چت

ایمیل سازمانی

[email protected]


تماس تلفنی

۰۲۱-۹۱۰۰۱۶۲۵

آدرس تمامی شعب تکاف

آدرس گیم سنتر تکاف

تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان بهارستان، پلاک ۱۵، گیم سنتر تکاف
۰۲۱-۹۱۰۰۱۶۲۵ داخلی ۲   ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۲۳ (حتی روزهای تعطیل و جمعه‌ها)

آدرس گیم استور تکاف

تهران تقاطع خیابان ولیعصر و طالقانی، مجتمع تجاری نور تهران، طبقه همکف، واحد ۷۰۸۸، فروشگاه تکاف
۰۲۱-۹۱۰۰۱۶۲۵  داخلی ۳   ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۱، جمعه ها ۱۴ الی ۲۱

آدرس دفتر مرکزی تکاف

تهران، ضلع جنوب شرقی میدان ولیعصر، مجتمع تجاری ایرانیان، طبقه پنجم، واحد ۱۲، تکاف (تک کاوش افق فیدار)
۰۲۱-۹۱۰۰۱۶۲۵ داخلی ۱   ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۰

سخن مدیرعامل

به یاری ایزد منان، مجموعه تکاف در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به هموطنان گرامی، مشتری محوری را سرلوحه تفکر و تعهد خود قرار داده است و همواره در راستای رشد دانش و تجربه تلاش می‌نماید تا با ایجاد محیطی شفاف و مشارکت‌پذیر در درون سازمان، رضایت مشتریان و توسعه بازارهای ملی گام بردارد.
ما در تکاف همواره صداقت و پشتیبانی اعتماد پذیر را سر لوحه کار خود قرار می‌دهیم تا همگامی مطمئن برای مشتریان باشیم و این ارزشمند‌ترین دستاورد‌ ما هست و از این دستاورد محافظت کرده و آن را ارتقا نیز می‌دهیم. ما در تکاف مشتریان را تنها نمی‌گذاریم چه مشتریان در فروشگاه های حضوری مان و چه در سایت انلاین تکاف در تمامی لحظاتی که در خدمتشان هستیم سعی می نماییم با کارشناسی حرفه‌ای خرید لذت بخشی را برای ایشان فراهم نماییم و خدمات پس از فروش را بیش از انتظار ارایه دهیم. همچنین با ایجاد محیطی مدرن شایسته گیمرهای ایرانی در گیم سنتر تکاف، فضایی دلنشین برای افرادی که علاقه به گیم دارند فراهم نمودیم و امیدواریم بتوانیم با افزایش شعب تکاف دسترسی را برای همه هموطنان تسهیل نماییم.

داستان تکاف

اگه بخوایم درباره تکاف بگیم باید برگردیم به سال ۱۳۷۴ هجری شمسی! جایی که چنتا جوون علاقه مند به حوزه ICT تصمیم گرفتند قدم در مسیر آینده بزارن و شروع به ارائه خدمات در حوزه ICT و تامین قطعات و لوازم وب کردند. زمان زیادی نگذشت که با رشد فضای IT در ایران و محبوبیت روز‌افزون خدمات وب و فروش کامپیوتر و .. کار این چنتا جوون حسابی گرفته بود. با گذر زمان هرچی جلوتر اومدیم، زندگی مردم از جنبه های مختلف وابستگی بیشتر و بیشتر و حیاتی تری به تکنولوژی و وب پیدا کرد. تنوع بیشمار حوزه های IT و خدمات وب اونقدری زیاد هست که کسی نمیتونه ادعا کنه میتونه همه خدمات وب و IT رو به صورت تخصصی به مشتریان ارائه بده. همین مسئله باعث شد که بچه های تیم تکاف تصمیم بگیرند تمرکز خودشون رو روی تامین قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی اون به ویژه لوازم گیمینگ بزارند. ناگفته نمونه که این تصمیم ریشه در علاقه بچه های تکاف به بازی های رایانه ای داشت. تکاف در مدت سه دهه فعالیت خودش تونست با راه اندازی چند شعبه فروشگاهی تخصصی محصولات گیمینگ، مسیر تخصصی خودش رو پیدا کنه و در این حوزه جز بهترین تامین کننده های محصولات گیمینگ برای کاربران ایرانی باشه.