بخش اول

تبلیغات محیطی گیم سنتر تکاف

«لایت باکس»

 

تبلیغ در گیم سنتر تکاف: مجموعه تکاف با هدف ایجاد تعامل در صنعت گیم و IT کشور در نظر دارد برای شناخت بهتر این صنعت از محیط گیم­ سنتر به عنوان یک مکان حرفه ای گیمینگ برای تبلیغات و برندینگ شرکت ­های معتبر در این حوزه با بازدهی بسیار بالا با توجه به حضور روزانه میانگین بیش از 100 نفر علاقه ­مند به تکنولوژی و گیم در محیط گیم­ سنتر واقع در شهرک ­غرب، بهره ­برداری نماید.

از این رو تعرفه استفاده از لایت باکس های واقع در مجموعه به شرح ذیل تقدیم میگردد:

بخش دوم

تبلیغات محیطی گیم سنتر تکاف «پخش تیزر تبلیغات»

در این بخش می توان با استفاده از مانیتورهای موجود در مجموعه در حالت آماده باش سیستم از تیزرهای تبلیغات شرکت ها استفاده نمود، همچنین کاربر در حالت استفاده، امکان مشاهده این تیزر را در لحظه ورود به سیستم دارد.

بخش سوم

تبلیغات سایت تکاف «اسلایدر ها»

سایت مجموعه تکاف روزانه، میانگین 1000 نفر بازدید دارد و با توجه به سئو در حال انجام، روز به روز در حال افزایش است و جزء سایت های محبوب گیمینگ کشور است، از این رو تبلیغات ما به صورت اسلایدر در سایت نمایش داده می شود.

به همین منظور تعرفه استفاده از تبلیغات سایت تکاف به شرح ذیل تقدیم میگردد:

تبلیغ در گیم سنتر

      بخش چهارم

             تبلیغات اینستاگرام تکاف

          استوری و پست

 

پیج اینستاگرام تکاف با حدود 120 هزارنفر دنبال کننده واقعی و فعالیت روزانه خود در تولی دمحتوا به صورت استوری و پست، بازدید زیادی را در پیج و اکسپلور اینستاگرام دریافت می کند.

تعرفه استوری و پست تبلیغاتی اینستاگرام تکاف به این شرح است:

تبلیغ در گیم سنتر

*همچنین علاوه بر تبلیغات فوق امکان تبلیغات پرژکتوری بر ر وی دیوار لابی وسط مجموعه به صورت قرارداد موردی و توافقی امکان پذیر می باشد و همچنین امکان عقد قرارداد پکیج کامل تبلیغات فوق به صورت انحصاری و یک جا به صورت بلند مدت با یک مجموعه به صورت مزایده و توافقی امکان پذیر است.