باشگاه مشتریان تکاف راه اندازی شد!!!

تکافی‌های عزیز از اول آبان 1400 بر اساس سطح حساب کاربری خود امتیاز دریافت کنید و بر اساس سلیقه خود از امتیاز‌های خود استفاده کنید. لازم به ذکر است امتیازهای دریافتی ارزش ریالی دارند که در زمان‌هایی مشخص امکان تبدیل به شارژ کیف پول دارند و زمانی که به شارژ تبدیل شوند میتوان برای رزرو گیم سنتر و یا خرید محصولات استفاده کرد.

مزایای عضویت در باشگاه مشتریان تکاف:

  • شرکت در قرعه کشی‌های اهدا جوایز به مشتریان
  • تخفیف در خریدهای بعدی
  • تخفیف رزرو گیم سنتر
  • دریافت امتیاز بابت شرکت در نظر سنجی
  • و…

سطوح مختلف کاربری و امتیاز گیری کاربران به شرح زیر است.

توجه: ستون امتیاز دریافتی در جدول ذیل به ازای هر 100 هزار تومان مجموع سبد خرید می‌باشد.

دریافت امتیاز صعودی

مشتریان تکاف چنانچه از اعتبار امتیاز خود استفاده کنند تا سابقه امتیاز آن‌ها بیشتر شود، در خریدهای بعدی امتیاز بیشتری دریافت می‌کنند برای مثال مشتری که بر اساس سابقه امتیاز در سطح دو ستاره قرار بگیرد به ازای هر 100 هزار تومان خرید 6 امتیاز دریافت می‌کند و در صورتی که مشتری در سطح سه ستاره باشد به ازای هر 100 هزار تومان 8 امتیاز دریافت می‌کند.

دریافت جایزه‌های ویژه

دریافت جایزه‌های ویژه مشتریان تکاف چند وقت یکبار در قرعه کشی جوایز شگفت انگیز شرکت می‌کنند و جایزه دریافت می‌کنند. در این قرعه کشی‌ها مشتریانی که امتیاز بیشتری دارند شانس بیشتری در برنده شدن دارند.

در نظر سنجی شرکت کنید و امتیاز دریافت کنید.

مشتریانی که عضویت آن‌ها تایید شده‌است با نظر دادن میتوانند امتیاز دریافت کنند و با نظرات خود به دیگران در انتخاب بهترین محصول کمک کنند. امتیاز دریافتی برای مشتریانی که محصول مورد نظر را خرید کرده باشند 2 امتیاز و چنانچه قبلا آن محصول را خرید نکرده باشند 1 امتیاز دریافت میکنند.

راستی یادت نره اینستاگرام تکاف را دنبال کنی!!!

همون طور که گفتم فرصت محدودی برای بهره‌مندی از امتیازهات داری و زمان آن فقط از طریق اینستاگرام اطلاع رسانی میشه! پس همین الان ما را دنبال.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *