تکاف | تخفیف بلک فرایدی تکاف

بلک فرایدی – محصولات گیمینگ

یک خرید درخشنده در جمعه سیاه یا بلک فرایدی!

بلک فرایدی “Black Friday” یک روز پس از تعیطلات شکرگذاری است که از سال 1621 میلادی در آمریکا و کانادا برگزار می شود. هرساله پس از چهارمین پنجشنبه ماه نوامبر بسیاری از کمپانی ها به شکرانه یک سال سودآور به خرید و فروش های بزرگ می پردازند. بسیاری معتقدند هدف از جمعه سیاه آن است که به پاس شکرانه یک سال پر منفعت امکان خرید برای همه ی اقشار جامعه فراهم گردد. از جهتی دیگر انتخاب این روز برای خرید و فروش با تخفیف های ویژه، نزدیکی به پایان سال و جشن کریسمس می باشد.

با گسترش فروشگاه های اینترنتی در سراسر جهان، فرهنگ بلک فرایدی به تدریج وارد سایر بازارهای جهان گشت. استقبال گسترده مردم از معاملات خرید و فروش در جمعه سیاه در مدت زمان کوتاهی توانسته بسیاری از خرده فروش ها و فروشگاه های بزرگ را مجاب به برنامه ریزی سالانه برای فروش محصولات خود با تخفیف های ویژه در این روز کند. فروشگاه گیمینگ تکاف نیز به پاس قدردانی از حسن توجه و اعتماد کاربران خود از ماه های پیش برای حضور پررنگ در جمعه سیاه برنامه ریزی کرده است. تخفیف های مجموعه تکاف بر روی برخی از محصولات به 70 درصد می رسد!

بلک فرایدی تکاف چهار روزه!

تیم تکاف برای آنکه بسیاری از کاربران از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوند، به جای 24 ساعت نفس گیر 96 ساعت برای جمعه سیاه در نظر گرفته است. به این ترتیب از یک آذر لغایت چهار آذر امکان استفاده از تخفیف های تکاف وجود دارد.

با انتخاب بازه زمانی چهار روزه، کاربران ما می توانند با آرامش و دقت بالا محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

چرا بلک فرایدی برای ما مهمه؟

با توجه به تغییرات قیمتی سالانه، قیمت برخی از محصولات گاهی چندین ماه طول می کشد تا به یک بازه مناسب برای خرید برسد. بنابراین استفاده از تخفیف های بلک فرایدی یک فرصت استثنایی است تا با یک قیمت مناسب محصول مورد نظر خود را خریداری نمائیم.

تکاف، یک فرصت برای جلو افتادن

تلاش ما در مجموعه تکاف همواره بر ایجاد بستری مناسب برای علاقه مندان به دنیای گیم بوده است. هدف تکاف فراهم سازی انواع محصولات گیمینگ با بیشترین تنوع از بهترین و محبوب ترین برندها با مناسب ترین قیمت برای کاربران خود است.