معرفی برند ردراگون

برند ردراگون یکی از بزرگ ترین و معروف ترین کمپانی های تولیدکننده لوازم جانبی می باشد. این برند از سال 1996 کار خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد. دو قطب تخصصی بخش کنترل کیفیت و تحقیق- توسعه در این کمپانی موجب شده تا امروزه این برند به یکی از قدرتمندترین شرکت های سازنده لوازم جانبی تبدیل شود. در حال حاضر شرکت ردراگون در سی کشور دنیا دفتر فروش خود را تاسیس نموده است. برند REDRAGON با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی، پوشش دهی زبان های گونان و حفظ کیفیت در رده گیمینگ سعی کرده بهترین محصولات را به بازار عرضه نماید. در ادامه شما را با محصولات ردراگون و ارزش خرید این محصولات به طور کامل آشنا خواهیم کرد.

معرفی برند ردراگون

برترین محصولات از برند ردراگون

برند ردراگون از محبوب ترین و معتبرترین برندهای ارائه دهنده لوازم جانبی مانند موس، کیبورد و هدست می باشد. نکته قابل توجهی که در رابطه با این کمپانی وجود دارد، محبوبیت برخی از محصولات آن است. به طور کلی از پرفروش ترین محصولات ارائه شده توسط شرکت می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • کیبورد:

از محبوب ترین محصولات برند ردراگون می توان به کیبوردهای تولید شده توسط این برند اشاره نمود. کیبورد REDRAGON استقامت فوق العاده بالایی دارد و کلیدهای روی آن نیز با رعایت فاصله استاندارد در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. طراحی استاندارد و ارگونومیک کیبوردهای ردراگون موجب محبوبیت آن ها در میان گیمرها و نویسندگان شده است. برخی از مدل های کیبورد این برند نیز قابلیت تنظیم ارتفاع دارند که به راحتی بیشتر و کاهش فشار از روی مچ دست کمک می کنند.

  • موس:

یکی دیگر از محصولات پرفروش برند ردراگون موس های ارائه شده توسط این کمپانی هستند. موس های REDRAGON کاملا ارگونومیک بوده و از وزن بسیار سبکی بهره مند می باشند. به همین دلیل استفاده طولانی مدت از آن ها منجر به خستگی و درد انگشتان و مچ دست نمی شود. موس های این برند در دو نوع سیمی و دانگل دار تولید می شوند که معمولا گیمرها موس های سیمی را ترجیح می دهند. طراحی لانه زنبوری روی موس نیز منجر به عدم تعریق کف دست در طول مدت زمان طولانی می گردد.

  • هدست:

هدست برند ردراگون نیز از دیگر محصولات پرفروش این شرکت است. تل فنری مورد استفاده در این هدست منجر به انعطاف پذیری بالای آن و عدم فشار تل روی سر می گردد. از طرفی این هدفون ها به گونه ای طراحی شده اند که انتقال صدا بدون نویز و با کمترین تاخیر انجام می شود. نورپردازی پس زمینه نیز قابل کنترل هستند و همین موضوع منجر به زیبایی ظاهری بیشتر هدفون ها می گردد.

معرفی برند ردراگون

محصولات برند ردراگون را بخریم یا خیر؟

یکی از سوالاتی که ممکن است در رابطه با محصولات برند ردراگون ایجاد شود این است که آیا محصولات این برند ارزش خرید دارند یا خیر؟

محصولات این برند نسبت به رقبای خود دارای قیمت مناسب تری است. همین مسئله باعث شده بسیاری نسبت به کیفیت محصولات دراگون دچار تردید شوند. اما بایستی اذعان کرد محبوبیت جهانی این برند به دلیل کیفیت بالای محصولات آن در کنار قیمت مناسب آن است. کیفیت و طول عمر بالای این محصولات منجر به افزایش ارزش خرید آن ها شده است. البته محصولات فیک و عدم گارانتی معتبر برخی از فروشگاه ها در به وجود آوردن بی اعتمادی نسبت به این برند بی تاثیر نبوده اند. بنابراین بهتر است برای خرید محصولات برند ردراگون حتما به سراغ فروشگاه های معتبر بروید. فروشگاه گیمینگ تکاف یکی از حرفه ای ترین و تخصصی ترین فروشگاه های ارائه دهنده انواع لوازم جانبی می باشد که محصولات ردراگون اصل را با معتبرترین گارانتی شرکتی به مشتریان خود ارائه می دهد.

معرفی برند ردراگون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *