بهترین کیس ها تا ۱۰ میلیون تومان

بهترین کیس ها تا ۱۰ میلیون تومان

هر بار که نگاهی به کیس کامپیوترتان می‌اندازید، شاید آن را یک جعبه ساده تصور کنید که صرفا نقش نگه‌داری قطعات را بر عهده دارد. اما اگر عمیق‌تر نگاه کنیم، کیس یک محافظ بی‌صداست که هم باید از گرمای اضافی جلوگیری کند و هم امکان توسعه و ارتقا را فراهم کند. از طرفی، هر شخصی به‌دنبال ترکیبی از عملکرد و زیبایی است که بدون قربانی‌کردن یکی، دیگری را به حداکثر برساند.

حال، در بازاری که انتخاب‌های بی‌شماری با قیمت‌های متفاوت وجود دارد، چطور می‌توان کیس مناسبی پیدا کرد که هم ظاهر چشم‌نواز داشته باشد و هم عملکردی بی‌نقص؟ در این مقاله از تکاف‌ مگ ، به بررسی و معرفی بهترین کیس ها تا ۱۰ میلیون تومان می‌پردازیم که می‌توانند هر دو ویژگی را به شکل کامل ارائه دهند.

کیس گیمینگ مدل MSI MPG VELOX 100R

اولین مورد، کیس گیمینگ MSI MPG VELOX 100R است که برای گیمرها و کسانی که به سیستم‌های شخصی زیبا علاقه دارند، طراحی شده است. این کیس با طراحی شیک و پنل شیشه‌ای، ظاهر زیبا و جذابی دارد. MPG VELOX به شما این امکان را می‌دهد که اجزای داخلی و نورپردازی RGB را به نمایش بگذارید.

از نظر خنک‌کنندگی، MPG VELOX 100R عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. این کیس به‌صورت پیش‌فرض چهار عدد فن نصب‌شده دارد. یک عدد فن ۱۲۰ میلی‌متری ARGB در پشت و سه عدد فن ۲۰۰ میلی‌متری ARGB در جلو قرار گرفته‌اند که دما را کنترل می‌کنند و هوا را به‌خوبی جریان می‌دهند.

این کیس با مادربردهای ATX، microATX، Mini ITX و E-ATX سازگار است و فضای کافی برای نصب کارت‌های گرافیک قدرتمند و چندین دستگاه ذخیره‌سازی از جمله SSD و HDD را دارد. همچنین، حداکثر ارتفاع خنک‌کننده‌ای که می‌توانید نصب کنید، ۱۷۵ میلی‌متر است.

نورپردازی RGB هم به‌خوبی طراحی شده است و از MSI Mystic Light پشتیبانی می‌کند. بنابراین، می‌توانید جلوه‌های نوری را با سایر اجزا هم هماهنگ کنید و یک نمای بصری جذاب بسازید. علاوه‌بر این، طراحی داخلی این کیس به شما اجازه می‌دهد کابل‌ها را به‌راحتی مدیریت و از بی‌نظمی جلوگیری کنید.

بهترین کیس ها تا ۱۰ میلیون تومان

کیس گیمینگ لیان لی O11 VISION Black

کیس گیمینگ لیان لی O11 VISION Black یک شاهکار در طراحی کامپیوتر است که با بدنه شیک و براق از آلومینیوم مشکی، دل هر گیمری را می‌برد. این کیس با فضای داخلی بزرگ خود، پیکربندی‌های پیچیده و قدرتمندی را در خود جای می‌دهد. کیس O11 VISION Black دارای ۹ اسلات توسعه و فضای متنوع برای درایوهای HDD و SSD است که انعطاف‌پذیری بالایی در نصب حافظه‌ها فراهم می‌کند. همچنین، این کیس از سیستم‌های خنک‌کننده مایع و فن‌های متعدد پشتیبانی می‌کند و جریان هوای بهینه‌ای برای خنک‌شدن قطعات ارائه می‌دهد.

سیستم خنک‌کننده کیس O11 VISION با طراحی دومحفظه‌ای و پایه‌های ۲۷ میلی‌متری، هوای سرد را به داخل کیس می‌کشد و می‌تواند از دو رادیاتور ۳۶۰ میلی‌متری و یک رادیاتور ۲۴۰ میلی‌متری پشتیبانی کند. به‌طور کلی، این محصول یکی از عالی‌ترین گزینه‌ها در میان بهترین کیس ها تا ۱۰ میلیون تومان به حساب می‌آید.

بهترین کیس ها تا ۱۰ میلیون تومان

کیس هایت Y40 Black Cherry

کیس HYTE Y40 Black Cherry با طراحی جذاب و چند‌بعدی‌اش مرزهای کیس‌های ATX را جابه‌جا کرده است. پنل شیشه‌ای دو تکه‌اش نمایی شیک و زیبا دارد و شما می‌توانید عملکرد قطعات داخلی را مشاهده کنید. یکی از نکات جالب این کیس، پشتیبانی از نصب کارت‌های گرافیکی به‌صورت عمودی است که علاوه‌بر زیبایی، جریان هوای بهتری را هم فراهم می‌کند.

در قسمت جلویی کیس، دو پورت USB 3.0، یک پورت USB 3.2 نوع C و جک‌های صدا و میکروفون قرار دارند که برای کاربران حرفه‌ای بسیار کاربردی است. سیستم خنک‌سازی این کیس هم بی‌نقص است. دو فن ۱۲۰ میلی‌متری در آن نصب شده است و شما می‌توانید خنک‌کننده‌های بزرگی تا ۳۶۰ میلی‌متر را هم در بالای کیس نصب کنید.

با ابعاد ۴۳۹×۲۴۰×۴۷۲ میلی‌متر، HYTE Y40 از مادربردهای ITX، mATX و ATX پشتیبانی می‌کند و فضای کافی برای نصب منبع تغذیه و کارت‌های گرافیک بزرگ را فراهم می‌کند. این کیس به شما انعطاف‌پذیری بالایی برای تهویه و خنک‌سازی می‌دهد تا قطعاتتان همیشه در دمای ایده‌آل کار کنند.

بهترین کیس ها تا ۱۰ میلیون تومان

کیس گیمینگ گیم مکس Vista Black

کیس گیمینگ گیم مکس Vista Black یکی از انتخاب‌های برجسته برای گیمرها به شمار می‌آید. طراحی خاص و جذاب با رنگ مشکی زیبا آن را از سایر کیس‌ها متمایز می‌کند. این کیس فضای کافی برای نصب و ترتیب‌دهی تمامی قطعات سیستم را به‌راحتی فراهم می‌آورد؛ بنابراین، می‌توانید بدون مشکل، قطعات خود را در آن جا دهید. سیستم خنک‌کننده قوی آن هم به حفظ دما و بهینه‌سازی عملکرد کمک می‌کند. به‌طوری‌که حتی در شرایط فشار بالا هم سیستم شما خنک می‌ماند.

Vista Black با اکثر سخت‌افزارها و نرم‌افزارها سازگاری دارد و این موضوع ارتقا و تغییرات سیستم را برای شما راحت‌تر می‌کند. به‌طور کلی، این کیس انتخابی عالی برای کسانی است که به‌دنبال ارتقای تجربه بازی خود هستند.

بهترین کیس ها تا ۱۰ میلیون تومان

1 دیدگاه در “بهترین کیس ها تا ۱۰ میلیون تومان

  1. Thunder گفت:

    لیان لی یه چیز دیگس ، زیبا جادار مطمئن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *