لیست بازی های پلاس اکسترا

لیست بازی های پلاس اکسترا

سرویس پلاس اکسترا رده‌ میانی سرویس اشتراک سونی است که یک پله بالاتر از Essential قرار دارد. مانند سرویس‌های پخش فیلم، با پرداخت هزینه اشتراک ماهانه، می‌توانید به بیش از 400 بازی هیجان‌انگیز از بازی‌های ‌PS4 و PS5 دسترسی پیدا کنید. این بازی‌ها شامل بازی‌های کلاسیک، جدید و بازسازی‌شده هستند و تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند. در این مقاله از تکاف‌ مگ ، لیست بهترین بازی‌های موجود در پلاس اکسترا را مشاهده خواهید کرد.

بهترین بازی های پلاس اکسترا

لیست بازی های پلاس اکسترا

با تهیه سرویس پلاس اکسترا به یک کتابخانه عظیم از بازی‌های مختلف برای PS4 و PS5 دسترسی خواهید داشت. در نظر داشته باشید که هر ماه تعدادی بازی به این کتابخانه اضافه و تعدادی دیگر حذف می‌شوند. در ادامه چند نمونه از بهترین بازی‌های موجود در پلاس اکسترا را بررسی و معرفی می‌کنیم.

Demon’s Souls

لیست بازی های پلاس اکسترا

هیچ‌ زمانی مثل الان، بازی‌های Souls محبوب نبوده‌اند. این بازی یک نسخه ریمیک و بازسازی‌شده فوق‌العاده زیباست که در آن اصل بازی تغییر نکرده و نسخه اصلی حفظ شده است. تغییرات اعمال‌شده در این نسخه، باعث حذف تعدادی از سختی‌های غیرضروری بازی شده‌اند. اما چالش‌های اصلی مثل مبارزه با باس‌ها (Boss) و بالابردن لول (Level) هنوز هم بر عهده شماست. با توجه به اینکه یک دهه از انتشار اولیه بازی می‌گذرد، ممکن است از بعضی جهات، قدیمی به‌نظر برسد؛ اما به لطف ظاهر جدیدی که به آن داده شده، همچنان جذابیت‌های خود را حفظ کرده است.

Uncharted: Legacy of Thieves Collection

لیست بازی های پلاس اکسترا

اگر آخرین عناوین Uncharted را در PS4 از دست داده‌اید، ناامید نشوید؛ چرا که شانس به شما رو کرده است. دو بازی آخر، یعنی Uncharted 4 و The Lost Legacy به‌صورت یک مجموعه با ظاهری کاملا جدید برای PS5 منتشر شده‌اند. این عناوین به‌عنوان پایانی برای این مجموعه به‌شمار می‌روند؛ اما ممکن است بهترین نقطه برای شروع از نظر داستانی نباشند. بااین‌حال، حتی بدون آشنایی قبلی با داستان، می‌توانید از ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز این بازی‌ها لذت ببرید.

The Witcher 3: Wild Hunt

لیست بازی های پلاس اکسترا

بدون شک The witcher 3 یکی از بهترین بازی‌های تاریخ است که می‌توانید روی PS4 و PS5 بازی کنید. اما اگر نسخه جدیدتر آن را داشته باشید، از به‌روز‌رسانی‌های نسل بعدی مانند زمان بارگذاری سریع‌تر، ردیابی پرتو (Ray Tracing) و موارد دیگر بهره‌مند خواهید شد. در این بازی شما در نقش Geralt وظیفه دارید دخترخوانده‌اش را پیدا کنید و نجات دهید. این بازی یکی از برترین بازی‌های نقش‌آفرینی (RPG) است که تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای شما رقم می‌زند.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut

لیست بازی های پلاس اکسترا

شاید مقایسه Ghost of Tsushima با Assassin’s Creed کم‌لطفی باشد؛ اما اگر به‌دنبال یک تجربه سامورایی در ژاپن هستید، Ghost of Tsushima گزینه بسیار مناسبی است. بااین‌حال، این بازی‌ حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد. Ghost of Tsushima، بدون اینکه وقت شما را با محتواهای تکراری و جمع‌کردن آیتم‌ها تلف کند، با روایتی قوی و شخصیت‌هایی جذاب، ساعت‌ها سرگرمتان می‌کند. نکته جالب این بازی که توجه بسیاری را جلب کرده است، استفاده از باد به‌عنوان راهنماست. در واقع به‌جای استفاده از نقشه‌های کوچک و مدل‌های دیگر، فقط باید جهت باد را دنبال کنید و در جزیره خیره‌کننده و زیبای تسوشیما ماموریت خود را انجام دهید.

Remnant II

لیست بازی های پلاس اکسترا

با اینکه نسخه اول Remnant دارای مشکلات کوچکی بود؛ اما ایده جدیدی در ژانر ارواح (Souls-like) ارائه داد. نسخه اول به جای تمرکز روی شمشیر، بر اسلحه تمرکز داشت. حال Remnant 2 ایرادات نسخه قبلی را رفع کرده است و سازندگان آن، جهان و مکانیک بازی را گسترش داده‌اند. در این نسخه، کلاس‌های جدیدی برای بازکردن و ارتقای سطح ایجاد شده‌اند. همچنین، تعداد زیادی لوت و ابزار برای ارتقا به بازی اضافه شده‌ است. در نهایت، سیستم پیشرفت در بازی به‌گونه‌ای است که از خستگی بازیکن جلوگیری می‌کند و تجربه پویاتری ارائه می‌دهد.

Red Dead Redemption 2

لیست بازی های پلاس اکسترا

اگر دوست دارید بدانید زندگی در غرب قدیم چگونه بوده است، بازی Red Dead Redemption 2 به شما این فرصت را می‌دهد که بتوانید آن را تجربه کنید. داستان این بازی به پیش از اتفاقات نسخه اول برمی‌گردد. جایی که شما در نقش آرتور مورگان، به‌عنوان یکی از اعضای گروه قدیمی داچ بازی می‌کنید. به‌عنوان یک بازی از شرکت Rockstar، می‌توانید انتظار یک داستان فوق‌العاده را از آن داشته باشید. این بازی می‌تواند با انواع ماموریت‌ها در مکان‌های مختلف، شما را ساعت‌ها سرگرم کند. علاوه‌براین، به‌خاطر جهان باز آن می‌توانید سوار بر اسب، زیبایی‌های غرب وحشی را کشف کنید.

2 دیدگاه در “لیست بازی های پلاس اکسترا

  1. Thunder گفت:

    man demon souls be delam monde

  2. Thunder گفت:

    khaeli bazihaye khoobi dare vaqean

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *