بهترین کلاس برای تک نفره بازی کردن Diablo IV
صفحه اصلی وبلاگ گیم مگ تکاف معرفی سبک بازی + بازی بهترین کلاس برای تک نفره بازی کردن Diablo IV

بهترین کلاس برای تک نفره بازی کردن Diablo IV

اگر در بین دوستانتان کسی را برای هم‌بازی‌شدن در بازی Diablo IV ندارید و می‌خواهید آن را تک‌نفره بازی کنید، اصلا جای نگرانی نیست. شما می‌توانید این بازی را بدون اینکه در ایونت‌های گروهی شرکت کنید، به‌تنهایی انجام دهید. بااین‌حال مهم است بدانید که کدام کلاس برای بازی‌کردن تک‌نفره Diablo IV مناسب است. در این مقاله از تکاف‌ مگ به بررسی مزایا و ویژگی‌های دو کلاس مناسب برای بازی‌کردن تک‌نفره می‌پردازیم.

دو کلاس فوق‌العاده برای بازی‌کردن تک‌نفره Diablo IV

بهترین کلاس برای تک نفره بازی کردن Diablo IV

کلاسی که انتخاب می‌کنید باید بتواند با چالش‌های گوناگون بازی سازگاری داشته باشد. دو کلاس Necromancer و Sorcerer به‌دلیل توانایی‌های خاص خود، انتخاب‌های فوق‌العاده‌ای برای بازی تک‌نفره هستند. Necromancer با استفاده از اسپل Raise Skeleton می‌تواند شما را از حملات دشمنان به‌خوبی محافظت کند. از سوی دیگر، اسپل‌های یخی Sorcerer باعث کندشدن حرکت دشمنان می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند که به‌آسانی آن‌ها را شکست دهید.

نکرومانسر (Necromancer)

بهترین کلاس برای تک نفره بازی کردن Diablo IV
  • نقاط قوت: سبک بازی متعادل، ارتش مینیون‌ها
  • نقاط ضعف: به‌اندازه کلاس‌های دیگر تخصصی نیست و کند است.

Necromancer به دلایل متعدد، یک انتخاب عالی برای بازی تک‌نفره در Diablo IV است. یکی از ویژگی‌های کلیدی این کلاس این است که وقتی دشمنانتان را می‌کشید، اجساد آن‌ها روی زمین باقی می‌مانند. شما می‌توانید از اسپل Raise Skeleton استفاده کنید تا این اجساد را به نیروهای خود یا با استفاده از Corpse Explosion، آن‌ها را به بمب‌های مرگبار تبدیل کنید. بهتر است بدانید، روش دوم استفاده از اجساد برای نابودکردن جمعیت‌های بزرگ دشمن بسیار کارآمد است؛ زیرا هر دشمنی که می‌میرد، خود به یک بمب جدید تبدیل می‌شود.

قابلیت Raise Skeleton

بهترین کلاس برای تک نفره بازی کردن Diablo IV

این قابلیت Necromancer به‌طور خاص برای دانجن‌ها (Dungeons) و ایونت‌های جهانی (World Events) که با تعداد زیادی دشمن سروکار دارید، بسیار مناسب است. در نهایت، Corpse Explosion بدون شک یکی از قوی‌ترین مهارت‌های آسیب ناحیه‌ای (Area-based damage) در مراحل ابتدایی Diablo IV است. بااین‌حال، هر چه در بازی پیشرفت کنید و دشمنان قوی‌تری سر راهتان قرار گیرند، ممکن است Corpse Explosion به‌تنهایی برای شکست‌دادن آن‌ها کافی نباشد.وقتی به این مرحله از بازی می‌رسید، به‌جای واردکردن آسیب گسترده به دشمن، باید روش بازی خود را عوض کنید و بیشتر به فکر زنده‌ماندن باشید. توجه داشته باشید که سایر کلاس‌های بازی را می‌توان طوری تنظیم کرد که آسیب زیادی وارد کنند اما در عوض بسیار آسیب‌پذیر باشند.حتی می‌توان آن‌ها طوری تنظیم کرد که دوام بیشتری در برابر آسیب داشته باشند و صدمه کمتری به دشمن بزنند. درواقع، توانایی Raise Skeleton در Necromancer آن را به منعطف‌ترین کلاس برای بازیکنانی تبدیل می‌کند که هم‌تیمی ندارند تا نقاط ضعف کلاسشان را جبران کند.

بهترین کلاس برای تک نفره بازی کردن Diablo IV

احضار جنگجویان اسکلتی (Skeletal Warriors) می‌تواند از شما در برابر حملات دشمن محافظت کند. همچنین، جادوگران اسکلتی (Skeletal Mages) که در مراحل بعدی بازی به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنید، توانایی خوددرمانی دارند.

وقتی حداکثر تعداد سربازان اسکلتی خود را احضار می‌کنید، می‌توانید یک کشیش اسکلتی (Skeletal Priest) هم فراخوانی کنید که به ارتش شما قدرت می‌دهد. در نهایت، با رسیدن به سطح 25 و انجام یک مأموریت خاص، شما می‌توانید گولم‌ها (Golem) را در اختیار داشته باشید که مقدار زیادی از آسیب‌ها را تحمل می‌کنند.

سورسر (Sorcerer)

بهترین کلاس برای تک نفره بازی کردن Diablo IV
  • نقاط قوت: آسیب بالا، دورزن، استاتوس افکت (Status effect) زیاد
  • نقاط ضعف: هلث (Health) پایین، نزدیک‌زنی ضعیف

کلاس Sorcerer کاملاً متفاوت از Barbarian است؛ زیرا میزان هلث کمی دارد. اما قدرت جادویی قوی در حملات از راه دور ارائه می‌دهد. شخصیت‌های این کلاس با اینکه نمی‌توانند آسیب زیادی را تحمل کنند، ولی برای بازی تک‌نفره بسیار مناسب هستند. آن‌ها می‌توانند گروه‌های بزرگی از دشمنان را به‌خوبی با اسپل‌های خود نابود کنند.

اسپل‌های یخی (Frost) سرعت دشمنان را به‌طور قابل توجهی کاهش می‌دهند. اسپل‌های آتشین (Fire) برای آسیب‌های ناحیه‌ای (AOE) و ایجاد آسیب تدریجی (DOT) بسیار عالی هستند. همچنین اسپل‌های لایتینگ (Lightning) در زمان ضربه‌های کریتیکال، آسیب زیادی به دشمن وارد می‌کنند. اما این قدرت بالای کلاس هزینه‌ای هم دارد. در نظر داشته باشید که مدیریت مانا در این کلاس بسیار حیاتی است که البته این چالش در بیشتر کلاس‌ها هم وجود دارد.

بهترین کلاس برای تک نفره بازی کردن Diablo IV

یکی از دلایل اصلی برای انتخاب Sorcerer در این مقاله، توانایی حمله از راه دور آن است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد بدون نزدیک‌شدن به باس‌های (Boss) بازی، از دور به آن‌ها ضربه (اسپل) بزنید. در کلاس‌های نزدیک‌زن همیشه با خطر مرگ ناگهانی بر اثر یک حمله تصادفی از باس مواجه هستید. شما در این کلاس شما این نگرانی را نخواهید داشت.

همچنین Sorcerer در برابر باس‌هایی که تلپورت می‌کنند، بسیار مؤثر است. برخی از باس‌های Diablo IV عادت دارند ناگهان ناپدید و دوباره ظاهر شوند. اما با توجه به اینکه Sorcerer می‌تواند از فاصله دور ضربه بزند، دیگر نیازی نیست هنگام مبارزه با باس‌ها به‌دنبال آن‌ها باشید. علاوه‌براین، بازی با Sorcerer بسیار آسان است. حتی اگر تازه بازی را شروع کرده باشید، به‌سرعت یاد می‌گیرید چگونه با آن بازی کنید.

1 دیدگاه در “بهترین کلاس برای تک نفره بازی کردن Diablo IV

  1. Thunder گفت:

    necro vase solo khaeli khube

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *