MSI
صفحه اصلی وبلاگ گیم مگ تکاف بزرگان صنعت گیم آشنایی با نمادهای محصولات MSI

آشنایی با نمادهای محصولات MSI

کمپانی تایوانی MSI که تبدیل به یکی از برترین سازنده‌های تجهیزات و سخت افزارهای گیمینگ شده است محصولات خود را در سه سری عرضه می‌کند. در مقاله امروز قرار است در رابطه با آشنایی با نمادهای محصولات MSI صحبتی داشته باشیم. این شرکت قدر توانسته با در نظر گرفتن سلیقه و خواسته‌های متعدد مشتریانش، محصولات گیمینگ با تنوع و قابلیت‌های متنوعی را در سه سری MPG, MEG و MAG عرضه کند. اگر قصد خرید محصولات گیمینگ MSI را دارید، عنوان “آشنایی با نمادهای محصولات MSI” به شما کمک شایانی خواهد کرد.

با تکاف مگ همراه شوید

3 دسته‌ بندی اصلی محصولات MSI را بشناسید

یکی از برتری‌های MSI نسبت به سایر رقبا در نظر گرفتن رفتار مشتریانش است؛ دقیقا نقطه قوتی که سبب تقویت مارکتینگ این کمپانی شده است. طی سال‌های متمادی MSI توانسته به خوبی علایق و سلیقه‌های مشتریانش را بشناسد و آن‌ها را در سه دسته‌بندی اصلی قرار دهد.

  • MEG
  • MPG
  • MAG

از اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی بود که MSI تصمیم گرفت محصولات گیمینگ خود از جمله مانیتور، صندلی، کیس، کیبورد و غیره.. را با نمادهای جدیدی به بازار عرضه کند. نمادهای اشاره شده نه تنها نشانگر قابلیت‌های هر سری می‌باشد بلکه وضعیت هر سری را نیز به خوبی نشان می‌دهد.

سری MEG

در ابتدای آشنایی با نمادهای محصولات MSI سراغ پرچمدار این دسته‌بندی می‌رویم. MEG مخصوص گیمرهای حرفه‌ای و برای بهترین تجربه گیمینگ عنوان گذاری شده است. در کنار قدرت و کارایی بالایی که سری پرچمدار MEG ام اس ای به مردم عرضه می‌کند شما شاهد زیبایی بسیار خیره کننده این محصولات نیز خواهید بود. بهترین محصولات تولید شده توسط MSI در این سری قرار می‌گیرند. اگر بخواهم به صورت تیتروار اشاره‌ای به ویژگی‌های سری MEG داشته باشم باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • قدرت
  • ظرافت
  • بهترین کارایی

محصولاتی که با ترکیب MEG تولید می‌شوند دارای بالاترین استانداردهای گیمینگ روز دنیا هستند. MSI با طراحی این سری توانسته قدرت‌ خود را در تولید باکیفیت‌ترین محصولات گیمینگ به رخ رقبای خود بکشد. سری MEG با عنوان مخصوص حرفه‌ای‌ها برای بهترین تجربه گیمینگ توانسته در ابتدای لیست آشنایی با نمادهای محصولات MSI قرار بگیرد.

MSI

سری MPG

سراغ MPG را باید از گیمرهای مُدگرا با شخصیت‌های متمایز گرفت. این سری را که در لیست آشنایی با نمادهای محصولات MSI قرار گرفته است را باید در اولویت دوم خرید خود قرار دهید. البته باز هم به نیاز شما باز می‌گردد. MPG با کارایی برتر و طراحی منحصر به فرد در میان کاربران حوزه گیمینگ شناخته شده است. طراحی‌های خاص که مناسب جوان‌های نسل امروزی است، رنگ‌های متعدد و شاد و نقاشی‌های پر زرق و برق از جذاببیت‌های این سری از MSI می‌باشد.

سری MPG از عناصری از سبک خیابانی گرفته تا پاپ و استایل کژوال را به خوبی پوشش می‌دهد. معمولا محصولات گیمینگی که MSI در این سری قرار داده شامل یک نورپردازی فوق حرفه‌ای می‌شوند. علاوه بر قدرت سخت‌افزار و کیفیت این دسته‌بندی نباید زیبایی و طراحی آن را نادیده گرفت. اگر بخواهم نامی برای این سری بگذارم، می‌گویم: “سری مد و فشن MSI”؛ نامی که کاملا برازنده‌اش است. شگرد MSI در این سری جلب توجه برای مخاطبانی بوده که به زرق و برق اهمیت زیادی می‌دهند که می‌توان گفت بسیار موفق عمل کرده است. سری MPG با عنوان تلفیق کارایی و طراحی منحصر به فرد توانسته در اولویت دوم لیست آشنایی با نمادهای محصولات MSIجا خوش کند.

MSI

سری MAG

شاید بگویید این یک شوخی بوده یا شاید هم یک اضافی کاری از سمت برند مطرح MSI. اما هرچه که نامش را بگذارید محصولاتی که در دسته‌بندی MAG قرار می‌گیرند به شدت دوام بالایی دارند. اگر از آن دسته از گیمرهای بی‌اعصاب هستید که بعد از باخت ممکن است حرص خود را بر روی محصولاتتان پیاده کنید، یا عادت به خوردن و آشامیدن در زمان بازی‌هایتان دارید پس انتخاب مناسب برای شما محصولا سری MAG خواهند بود.

اگر تا به حال نگاهی به طراحی MAG داشته باشید متوجه طراحی نظامی آن شده‌اید. با توجه به صحبت‌هایی که شد، این طرح نشانگر دوام و قدرت بالای محصولات MAG است. تشابه زیادی میان محصولات MSI که در دسته‌بندی MEG و MAG قرار گرفته‌اند است. اما تفاوت‌های قابل توجهی هم میان این دو دیده می‌شود که خود را در قابلیت‌های محصولات نشان خواهند داد. ولی یکی از نکاتی که امروزه MSI در رابطه با محصولات سری MAG در پیش گرفته به طراحی جوان پسندتر آن باز می‌گردد. سری MAG با عنوان کیفیت و عملکرد اتفاقی نیست توانسته در آخر لیست آشنایی با نمادهای محصولات MSI قرار بگیرد.

MSI

جمع بندی

هر ساله شاهد شگردها و خلاقیت‌های بیشتر از برندهای مطرح محصولات گیمینگ هستیم. امسال با سری‌های ویژه MEG، MPG و MAG سر و کار داریم و ممکن است سال‌های بعد به تعداد این دسته‌بندی‌ها مجدد اضافه شود. نکته‌ای که در این میان مطرح است این است که ابتدا نیاز خود را شناسایی کنید سپس دست به اقدام بزنید. اما خوبی برند MSI آنجایی خود را نشان می‌دهد که هر محصولی را که خریداری نمایید با یک محصول فوق حرفه‌ای رو به رو خواهید بود. در کل ختم کلام این است که خیالتان بابت کیفیت هر سه سری محصولات MSI جمع باشد.

1 دیدگاه در “آشنایی با نمادهای محصولات MSI

  1. Thunder گفت:

    ام اس ای همه چیش بی نظیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *