بسته الحاقی Black Myte کی میاد؟
صفحه اصلی وبلاگ گیم مگ تکاف اخبار بسته الحاقی black myth کی میاد؟

بسته الحاقی black myth کی میاد؟

بازی Black Myte که در حدود یک ماه پیش، اولین نسخه آن منتشر شد، با فروش باورنکردنی روبه‌رو گردید. همجنین در حال حاضر این بازی در حال تبدیل شدن به یکی از موفق‌ترین بازی‌های ویدئویی در صنعت بازی‌سازی است. بازی افسانه سیاه ووکانگ تنها بعد از گذشت دو هفته از عرضه جهانی، به فروش تقریباً 20 میلیون نسخه رسید. با وجود این استقبال گسترده، تیم بازی‌سازی چینی استودیو گیم ساینس، اعلام کرد به زودی، بسته الحاقی Black Myte را نیز منتشر می‌کند. اما این بسته در چه تاریخی عرضه خواهد شد؟ برای پاسخ به این سوال، تا انتها با تکاف مگ همراه باشید.

تاریخ عرضه بسته الحاقی Black Myte

اخبار مربوط به بسته الحاقی  Black Myte

بر اساس گزارش تهیه شده توسط رسانه بلومبرگ، فروش این بازی در حال حاضر از 20 میلیون نسخه گذشته و به یکی از سریع‌ترین و محبوب‌ترین آثار در حوزه گیمینگ تبدیل شده است. از همین رو، آقای دنیل وو (Daniel Wu) از استودیو هیرو گیمز (Hero Gmaes) به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سهام‌داران استودیو گیم ساینس (Game Science) اعلام کرد، بازی‌سازان و توسعه‌دهندگان بازی افسانه سیاه ووکانگ، به دنبال ساخت و عرضه بسته الحاقی Black Myte هستند تا موفقیت این بازی را به اوج خود برسانند.

زمان عرضه بسته الحاقی افسانه سیاه ووکانگ

در طی چند سال گذشته، کمپانی هیرو گیمز با مشکلات داخلی روبه‌رو بوده است، اما با این وجود سهام خود را در استودیو گیم ساینس حفظ نمود. سود حاصل از فروش هیجان‌انگیز بازی Black Myte می‌تواند بخش بزرگی از مشکلات هیرو گیمز را برطرف کند و اینگونه آن‌ها در نهایت بودجه بیشتری را در اختیار بازی‌سازان قرار می‌دهند تا ادامه بازی را طراحی کنند. در مصاحبه‌ای که با دنیل وو انجام شد، اعلام کرد:« بازی افسانه سیاه ووکانگ، نشان داد تیم بازی‌سازی ما نه تنها توانایی ساخت یک بازی لذت‌بخش و فوق‌العاده را دارد، بلکه می‌توانیم با استفاده از اساطیر و قهرمانان چینی، یک داستان جذاب را روایت کنیم.»

معرفی بسته الحاقی Black Myte

بسته الحاقی Black Myte کی میاد؟

با توجه به اعلامیه استودیو گیم ساینس، ساخت بسته الحاقی Black Myth تأیید شد. همچنین یکی از تحلیل‌گران حوزه گیمینگ، به نام دنیل کامیلو (Daniel Camilo) اعلام کرد که در اوایل سال 2025، تقریباً همزمان با جشن سال نوی چینی، یک بسته الحاقی یا محتوای اضافی قابل دانلود (DLC) از بازی Black Myth: Wukong دریافت می‌کند که شامل موارد تزئینی، محیط بازی با تم سال نوی چینی و مراحل جدید بازی خواهد شد.

همچنین در خبر دیگری، استودیو گیم ساینس اعلام کرد، تا مدتی دیگر، آیتم‌های خریدنی به بازی افسانه سیاه ووکانگ اضافه می‌شود. البته این آیتم‌ها به عملکرد بازیکنان آسیبی وارد نمی‌کنند و تنها جنبه سفارشی‌سازی و زیباشناختی برای کاراکترها دارند. ناگفته نماند که توسعه‌دهندگان Black Myth: Wukong، قصد دارند تا این بازی را روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری X و S نیز عرضه کنند. ولی پروسه بهینه‌سازی بازی زمان‌بر خواهد بود و در حال حاضر، تاریخی برای این انتشار اعلام نشده است. هم اکنون می‌توانید بازی Black Myth را روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و PC دنبال کنید.

2 دیدگاه در “بسته الحاقی black myth کی میاد؟

  1. Thunder گفت:

    ایتم کازمتیک قراره اضافه بشه جالب میشه 😃

  2. Thunder گفت:

    گیم که تازه اومده احتمالا یه سال دیگه دی ای سی بدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *