تاریخچه برند Dxracer

تاریخچه برند Dxracer

دی ایکس ریسر یک برند مطرح در تولید صندلی‌های گیمینگ است. این کمپانی در سال 2001 تاسیس شد و کار خود را با تولید صندلی ماشین برای اتومبیل‌های اسپرت لوکس آغاز کرد. کمپانی Dxracer تا سال 2006 به عنوان تولید کننده صندلی برای ماشین‌های لوکس شناخته می‌شد اما به مرور زمان تغییراتی در این برند صورت گرفت. در مقاله امروز قصد داریم تا شما را با سرگذشت و تاریخچه برند Dxracer آشنا کنیم.

با تکاف مگ همراه شوید

محصولات Dxracer

این کمپانی قدرتمند آمریکایی درست است که با صندلی‌های گیمینگ مشهور شده است اما تنها تولیدات این شرکت به این محصولات باز نمی‌گردد. Dxracer به صورت کلی بر روی محصولات جانبی مرتبط با صندلی گیمینگ فعالیت می‌کند. هر آنچه این شرکت تولید می‌کند برای فراهم آوردن راحتی بیشتر برای کاربران است. از جمله محصولات تولید شده توسط این برند شامل موارد زیر می‌باشد:

  • میز گیمینگ
  • صندلی اداری
  • نشیمنگاه صندلی
  • استراحتگاه پا
  • بالشتک صندلی
  • شبیه ساز رانندگی

برای خرید محصولات Dxracer از سایت تکاف دیدن فرمایید.

تاریخچه برند Dxracer

تاریخچه Dxracer

همانطور که پیش‌تر هم گفتیم Dxracer فعالیت خود را در سال 2001 با کار بر روی صندلی خودروهای لوکس آغاز کرد. تاریخی که در این میان به آن اشاره نکردیم سال 2003 می‌باشد. برند Dxracer در سال 2003 با همکاری شرکت Jiangyin ،Dexin Auto Parts Chair شروع به تولید صندلی و لوازم جانبی در صنعت مبلمان اداری و خانگی کرد. یک همکاری بسیار موفق که توانست اسم و رسم خوبی برای هر دو شرکت بر جای بگذارد.

پس از کسب موفقیت در این صنعت، این کمپانی مسیر جدید خود، یعنی تولید صندلی گیمینگ را آغاز کرد. دی ایکس ریسر این مسیر را هم با موفقیت پشت سر گذاشت و به سرعت توانست جزو محبوب‌ترین برندها در دنیای بازی‌های eSport قرار بگیرد. از دلایلی که این موفقیت‌ها در تاریخچه برند Dxracer قرار دارد، تمرکز بر یک مسیر مشخص بوده است. همچنین تولیدات بسیار با کیفیت این شرکت؛ صندلی‌های گیمینگ حرفه‌ای و بسیار مقاوم با ساختار اسکلتی کاملا فولادی مبتنی بر الگوی استاندارد F1 می‌باشد.

البته نباید تلاش محققان و پژوهشگران Dxracer در این مسیر را نادیده گرفت. سال‌ها وقت، انرژی و مطالعه صرف تولید این صندلی‌های گیمینگ شده است. به احتمال زیاد شنیده‌اید که صندلی‌های گیمینگ این برند در دسته استانداردترین محصولات با طراحی کاملا ارگونومیک قرار دارند، تمامی این نتایج زحمات سال‌ها تلاش این برند قدرتمند و پر تلاش بوده است. یکی از ویژگی‌های مثبت برند Dxracer، توجه این کمپانی به راحتی و رضایت مشتریانش است.

این شرکت قبل از اینکه سود خود را در نظر داشته باشد، راحتی کاربران را در اولویت قرار داده است؛ که از تلاش و تولیدات این شرکت کاملا مشخص است. همگی این موارد دست به دست هم داده‌اند تا دی ایکس ریسر را به جایی که امروزه هست برسانند.

دفتر مرکزی برند Dxracer

دفتر مرکزی و واحد مدیریت تولید دی ایکس ریسر در ایالات متحده آمریکا هستش. کیفیت بسیار بالای این محصولات سبب شده که تولیدات این شرکت در سراسر جهان اتفاق بیفتد. ویژگی‌هایی که Dxracer در تولید محصولاتش به کار می‌برد، سبب شده تا به این میزان در سراسر جهان شناخته شود:

  • استفاده از مواد اولیه مرغوب
  • طراحی زیبا
  • طراحی ارگونومیک
  • کیفیت بسیار بالا

تمامی این موارد، این کمپانی را تبدیل به یک برند محبوب در دنیا کرده است.

نگاهی به طراحی صندلی های Dxracer

حالا که از تاریخچه برند Dxracer به طور جامع صحبت کردیم وقت آن رسیده که سر وقت محبوب‌ترین محصول دی ایکس ریسر برویم. یکی از علت‌های به وجود آمدن آرتروز و دیسک کمر و دردهای مفاصل به نشستن‌های نامناسب طولانی مدت باز می‌گردد که اکثر این بیماری‌ها در کارمندان اداره‌جات دیده می‌شود. دی ایکس ریسر با در نظر داشتن این معضل توانسته به خوبی از پس این مشکل بربیاید. درواقع تمرکز این برند از همان اول هم راحتی کاربران بوده است که همین موضوع را در صندلی‌های ارگونومیک خود به نمایش درآورده.

صندلی‌های گیمینگ Dxracer با طراحی ارگونومیک ساخته می‌شوند و با ساختار بدن انسان کاملا هماهنگ هستند. این صندلی‌ها حتی مدل نشستن شما را نیز اصلاح می‌کنند و از قوز کردن شما جلوگیری می‌کنند. پشتی‌های گردن و کمر این صندلی به خوبی گودی کمر و گردن شما را پر می‌کند در نتیجه از دردهای دائمی جلوگیری می‌شود . ستون فقرات در هنگام نشستن روی این صندلی‌ها در حالت اصولی خود قرار خواهد گرفت که حتی در استفاده طولانی مدت هم، هیچ آسیبی به اسکلت بدن شما وارد نخواهد شد.

دومین مزیت این صندلی‌ها مقاوم بودن آن‌هاست. همانطور که گفته شد ساختار اسکلتی کاملا فولادی مبتنی بر الگوی استاندارد F1 مهری بر مقاومت و دوام بسیار بالای این صندلی‌هاست. ساختار قدرتمند این محصولات حتی برای افراد بسیار سنگین وزن هم مناسب می‌باشد. با تمامی این توصیفات فکر می‌کنیم تا به اینجای کار متوجه شده باشید که Dxracer مانند یک پزشک حرفه‌ای سلامت شما را در کنار محصولاتش تضمین کرده است. 

صندلی های گیمینگ Dxracer را می‌توانید از تکاف تهیه فرمایید.

تاریخچه برند Dxracer

5 دیدگاه در “تاریخچه برند Dxracer

  1. Thunder گفت:

    متاسفانه قیمت صندلی گیمیگ نجومیه

  2. سید حسین گفت:

    خیلی صندلی های باکیفت و زیبایی داره این برند

    1. رضا شمس گفت:

      از نظر طح که اره ولی قیمت یکم بالاست

  3. سید حسین گفت:

    خیلی صندلی های جالبی داره مخصوصا طرح هاش

    1. Amir گفت:

      به نظر من میتونست بهتر بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *