تریلر جدید بازی Diablo 4 منتشر شد
صفحه اصلی وبلاگ گیم مگ تکاف اخبار تریلر جدید بازی Diablo 4 منتشر شد

تریلر جدید بازی Diablo 4 منتشر شد

با عنوان “تریلر جدید بازی Diablo 4 منتشر شد” چشم میلیون‌ها نفر به سمت این بازی، خیره ماند. شاهکاری دیگر از مجموعه بازی‌های Diablo. هنوز به عرضه بازی مانده اما Diablo 4 توانسته 4 میلیون بازیکن را در گیم پس به دام بیندازد. مایکروسافت با اعلام این اعداد و ارقام خودش هم شوکه شد. هرچه که در این بازی ساخته شده، قرار است میلیون‌ها نفر را به خود جذب کند. شاهکار بازی‌های جدید کمپانی‌های مختلف در سال 2024 حسابی غوغایی به پا کرده است. خوراکی های خود را آماده کرده و با ما به دیدن تریلر جدید بازی Diablo 4 بنشینید.

با تکاف مگ همراه شوید

زمان عرضه بازی جدید Diablo 4 اعلام شد

مجموعه بازی‌های Diablo، با اعلام “تریلر جدید بازی Diablo 4 منتشر شد” از رونمایی جدیدش در Diablo 4 پرده برداری کرد. با تریلر جدید بازی Diablo 4 ، گیمرها همه دست به موس و گیم پد خود نشسته اند تا زمان عرضه این بازی فرا رسد. Diablo 4 اعلام کرده است که کافیست تا تاریخ  8 اکتبر 2024 منتظر بمانید. این تریلر با اختتامیه جمله “من به خاطر تو به جهنم تبدیل می‌شوم”، مو بر تن همه سیخ کرده و گیمرها را کنجکاوانه منتظر گذاشته است.

برای مشاهده تریلر جدید بازی Diablo 4 از قند شکن استفاده کنید.

بسته الحاقی Vessel Of Hatered در بازی Diablo 4

تمامی علاقه مندان به مجموعه بازی‌های Diablo با شنیدن ویژگی‌های بسته الحاقی جدید، سر از پا نمی‌شناسند. مشخصات این بسته الحاقی همراه با عنوان “تریلر جدید بازی Diablo 4 منتشر شد” اعلام شد.  و حالا همگی چشم به آن دوخته اند. این بسته یک منطقه کاملا جدید با ویژگی‌های متعدد از سایر نسخه‌های قبلی را به شما عرضه خواهد کرد. داستان‌های متفاوت، ماموریت‌های دشوارتر؛ همگی دست به دست هم داده اند تا  Diablo 4 را تبدیل به بهترین نسخه کنند. تمامی موارد گفته شده، قرار است که از کلاس جدیدی به نام Spiritborne در این آپدیت رونمایی کند.

تریلر جدید بازی Diablo 4 منتشر شد

کلاس Spirit Borne در آپدیت Vessel Of Hatred

در بسته الحاقی Vessel Of Hatred چهار مزدور به نام‌های Tank, Ranger, Mage و Warrior در دسترس شما قرار خواهد گرفت. البته هنوز قیمت این شخصیت‌ها مشخص نیست. توسعه دهندگان Spirit Born، این کلاس را با عنوان کلاس هنرهای رزمی به جامعه گیمرها معرفی کرده اند. که این مورد کمی شبیه به پیوندهای Monk در بازی Diablo 3 می‌باشد. البته تم استفاده شده در این کلاس بسیار متفاوت‌تر از ورژن قبلی بازی خواهد بود.

در نسخه قبلی بازی Diablo، شخصیت راهب درون بازی از کلیشه و فرهنگ‌های بودایی الهام گرفته بود. اما طبق عنوان “تریلر جدید بازی Diablo 4 منتشر شد” متوجه شدیم که این ورژن جدید در رابطه با جنگل و فرهنگ افراد جنگلی داستان سرایی خواهد کرد.

تریلر جدید بازی Diablo 4 منتشر شد

4 دیدگاه در “تریلر جدید بازی Diablo 4 منتشر شد

  1. رضا شمس گفت:

    عالی کیفیتش

  2. Thunder گفت:

    طرفدار این سبک نیستم ولی باحاله

  3. محمد گفت:

    🔥🔥🔥

  4. سید حسین گفت:

    با این کاراشون مجبورت میکنن دوباره بری نصب کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *