تریلر جدید بازی Call of Duty: Black Ops 6
صفحه اصلی وبلاگ گیم مگ تکاف اخبار تریلر جدید بازی Call of Duty: Black Ops 6

تریلر جدید بازی Call of Duty: Black Ops 6

تریلر جدید بازی Call of Duty: Black Ops 6 با نام Liberty Falls Cinematic منتشر شد. و بار دیگر هواداران این فرنچایز محبوب را در انتظار تجربه‌ای نفس‌گیر و پرهیجان قرار داد. این نسخه وعده ارائه داستانی عمیق و جذاب به همراه مبارزات متنوع و گیم‌پلی جدید و نوآورانه را می‌دهد. در ادامه، نگاهی دقیق‌تر به بخش‌های مختلف این بازی خواهیم داشت. با تکاف مگ همراه باشید.

مولتی‌پلیر: نقشه‌های جدید و سیستم پرستیژ

بخش مولتی‌پلیر Black Ops 6 نیز تغییرات چشمگیری داشته است. در روز عرضه، بازیکنان با ۱۶ نقشه جدید مواجه خواهند شد که شامل ۱۲ نقشه برای بازی‌های کلاسیک 6v6 و 4 نقشه برای بازی‌های ضربتی 2v2 یا 6v6 است. علاوه بر این، سیستم پرستیژ قدیمی و محبوب بازگشته است؛ اما این بار بزرگ‌تر و پرپاداش‌تر از همیشه است و تجربه‌ای غنی‌تر را به بازیکنان ارائه می‌دهد.

تریلر جدید بازی Call of Duty: Black Ops 6

بازگشت حالت زامبی Black Ops

حالت محبوب زامبی در Black Ops 6 بازگشته است. دو نقشه جدید در روز انتشار برای این حالت در دسترس خواهند بود: Liberty Falls و Terminus. نقشه Liberty Falls، شهری کوچک و مرموز در ایالت ویرجینیای غربی را به تصویر می‌کشد که فضایی تاریک و مخوف دارد. بازیکنان در این نقشه با هجوم بی‌ پایان مردگان روبرو خواهند شد. این نقشه به همراه Terminus، تجربه‌ای تازه و هیجان‌ انگیز را برای طرفداران قدیمی و جدید به ارمغان خواهد آورد. انتظار می‌رود که پس از عرضه، نقشه‌ها و تجربیات جدیدتری به این حالت اضافه شود.

تریلر سینمایی COD: Black Ops 6 – Liberty Falls

به تازگی تریلر سینمایی جدیدی با نام Call of Duty: Black Ops 6 – Liberty Falls Cinematic منتشر شده است. که نگاهی به یکی از نقشه‌ جدید حالت زامبی بازی به نام Liberty Falls دارد. این شهر کوچک و محصور در ویرجینیای غربی، به نظر مکانی ایده‌آل برای شروع یک داستان تاریک و پرتعلیق است. برای تماشای این تریلر هیجان‌انگیز، می‌توانید ویدیوی زیر را مشاهده کنید:

انتشار و دسترسی زودهنگام

بازی Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ 25 اکتبر 2024 (4 آبان) برای کنسول‌های PlayStation 5، Xbox Series X|S، PC، Xbox One و PlayStation 4 عرضه خواهد شد. همچنین این بازی به عنوان اولین نسخه از سری Call of Duty، در روز انتشار بر روی Xbox Game Pass نیز قرار خواهد گرفت، که این موضوع تجربه بازی را برای کاربران بیشتری فراهم می‌کند.

اگر از جمله بازیکنانی هستید که نمی‌توانید تا روز انتشار صبر کنید. می‌توانید از ۹ شهریور در بتای Early Access شرکت کنید و قبل از بقیه دنیا این تجربه جدید را امتحان کنید.

5 دیدگاه در “تریلر جدید بازی Call of Duty: Black Ops 6

  1. رضا شمس گفت:

    واقعا تمام سری هاش عالیه

  2. Thunder گفت:

    حالت زامبی میتونه نوستالجیک باشه

  3. محمد گفت:

    جالبه داستان این بازی در مورد جنگ خلیج فارس هستش

  4. سید حسین گفت:

    حالت زامبیش امیدوارم زیاد اسون نباشد

  5. سید حسین گفت:

    عالی هست سری بلک اوپس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *