ویژگی های جالب نسخه موبایلی بازی نوستالژی شورش در شهر 4
صفحه اصلی وبلاگ گیم مگ تکاف معرفی سبک بازی + بازی ویژگی های جالب نسخه موبایلی بازی نوستالژی شورش در شهر 4

ویژگی های جالب نسخه موبایلی بازی نوستالژی شورش در شهر 4

به راست که می‌روی، یک زن سلطه‌گر در حال چرخاندن شلاقش به سمت تو است و به چپ که می‌چرخی، یک جنایتکار با کاپشن زردرنگ عمیقا دلش می‌خواهد به‌دلایلی یک مشت به تو هدیه کند. شاید دلیل اینکه به هر کسی که برخورد می‌کنی قصد دارد به تو آسیب بزند را نفهمی، ولی این اساس بازی شورش در شهر (Streets of Rage) است، نه؟ خیابان‌ها خشمگین‌اند و تو هم همین‌طور و این تویی که با مشت‌های خالی باید دق و دلی‌ات را خالی کنی.

اگرچه خشونت هرگز جواب خوبی در زندگی واقعی نیست، ولی در Wood Oak City، این تنها سلاح تو در برابر اعضای باندهای جنایتکار است که لوله‌های خراب به دست دارند. شورش در شهر 4 که در کنسول‌ها در دسترس بود، حالا باعث خوشحالی است که در نهایت برای گوشی‌های هوشمند هم عرضه شد. اکنون شما می‌توانید این بازی را در  گوشی خود تجربه کنید. با تکاف‌ مگ همراه باشید تا با ویژگی‌های جالب نسخه اندروید این بازی آشنا شوید.

داستان بازی

ویژگی های جالب نسخه موبایلی بازی نوستالژی شورش در شهر 4

در این نسخه جدید از بازی، خبری از دشمن همیشگی، آقای X، نیست و شهر شما چندین سال است که در آرامش به سر می‌برد. اما حالا فرزندان دشمن قدیمی شما با نام Y به شهر آمده‌اند و دوباره خشونت را در همه‌جا ترویج می‌کنند. به‌تدریج، تمام نقاط شهر تحت سلطه گروه Y قرار گرفته و حالا وظیفه شما و گروهتان است که دوباره نظم را به این منطقه برگردانید.

Streets of Rage 4 با همان سبک و روند قدیمی ولی با داستانی قوی و جذاب به بازار آمده است. شما و تیمتان از خیابان‌های شهر شروع به کار می‌کنید و پس از یافتن یکی از ماموران Y، متوجه وضعیت بحرانی می‌شوید. بعد از دستگیری او، باید به اداره پلیس بروید و رئیس پلیس فاسد را شکست دهید و فرار کنید. مراحل بازی به‌طور کامل و منسجم طراحی شده‌اند و هر بار با محیط‌های جدید و المان‌های جذاب روبه‌رو خواهید شد.

ویژگی‌های بازی

ویژگی های جالب نسخه موبایلی بازی نوستالژی شورش در شهر 4

یکی از نکات بسیار مهم درباره بازی شورش در شهر 4 این است که نسخه موبایلی این بازی دقیقاً مشابه نسخه کنسولی آن است و هیچ تغییری در امکانات یا روند بازی هنگام انتقال به موبایل اعمال نشده است. تجربه یک بازی کاملاً مشابه نسخه کنسولی روی تلفن همراه، حس بسیار خوبی به همراه دارد. گرافیک بازی هم به‌طور چشم‌گیری بهبود یافته و نسبت به نسخه‌های قبلی بسیار جذاب‌تر شده است.

با اینکه طراحی و گیم‌پلی بازی همان حس‌وحال آرکید را حفظ کرده است، اما از همان ابتدا می‌توان تغییرات و ارتقای سطح بازی را احساس کرد. بازی به‌طور روان اجرا می‌شود و اگر موبایل شما سخت‌افزار مناسبی داشته باشد، می‌توانید با فریم‌ریت 60 فریم بر ثانیه مراحل را پشت سر بگذارید. این نسخه شامل مراحل متنوع و یک خط داستانی جذاب است و علاوه‌بر آن، مراحل فرعی و موارد مخفی مختلفی هم در بازی گنجانده شده است.

شخصیت‌های اصلی بازی به همراه چهره‌های جدید معرفی شده‌اند که به تنوع داستان کمک کرده‌اند. شما می‌توانید از موسیقی زیبا و دلنشین بازی لذت ببرید و برای تجربه حس نوستالژی، از امکان اتصال دسته‌های کنسولی به بازی استفاده کنید.

گیم‌پلی بازی شورش در شهر 4

ویژگی های جالب نسخه موبایلی بازی نوستالژی شورش در شهر 4

Streets of Rage 4 توانسته است به طرز شگفت‌انگیزی تعادل بین قدیم و جدید را در این نسخه حفظ کند. سبک پیکسل آرت کلاسیک جای خود را به طراحی‌های زنده و رنگارنگ داده است که حالا روان‌تر حرکت کرده و تابلوهای نئونی چشمک‌زن و سالن‌های پرجنب‌وجوش شب را زنده می‌کنند. قهرمانان بازی، خود به‌عنوان جاذبه‌ بصری هستند و نشانه‌هایی از گذر زمان را نشان می‌دهند (به‌ویژه آکسل (Axel) که حالا بدنی عضلانی‌تر و ظاهری خشن‌تر از قبل دارد). همچنان همان شخصیت‌های قدرتمند و محبوبی هستند که طرفداران همیشه دوستشان داشته‌اند.

گیم‌پلی بازی همچنان به سادگی و وضوح گذشته است. شما در یک سفر جانبی به جلو، به مبارزه با افراد شرور می‌پردازید و به هر کسی که در مسیرتان قرار می‌گیرد، آسیب می‌زنید. البته، شما همیشه می‌توانید با قدرت از پس تمام Donovans و Signals برآیید، به‌خصوص با توجه به اینکه استفاده از حرکات ویژه (Star Moves) چقدر لذت‌بخش است.

ویژگی های جالب نسخه موبایلی بازی نوستالژی شورش در شهر 4

حملات ویژه معمولاً مقدار کمی از سلامتی شما را کاهش می‌دهند، اما این‌بار، با اجرای ترکیب‌های صحیح پس از آن، می‌توانید سلامتی از دست‌رفته خود را دوباره به‌دست آورید. این امر باعث می‌شود مشت‌زدن‌های بی‌فکر شما حتی بیشتر پاداش‌دهنده شوند.

در بازی Streets of Rage 4، همچنان المان‌هایی وجود دارند که با شکستن یا نابودکردن آن‌ها می‌توانید به اسلحه‌ها و خوراکی‌های جذابی مانند سیب یا مرغ دست پیدا کنید. در طول بازی با انواع اسلحه‌ها مواجه خواهید شد که استفاده از آن‌ها در مبارزات به شما برتری می‌دهد. هر دشمن دارای سبک مبارزه و اسلحه خاص خود است و شما باید یاد بگیرید که چگونه هر یک را شکست دهید و بدانید هر اسلحه چه مدت در دست شما باقی خواهد ماند.

جمع بندی

همیشه در میان بازی‌های موبایلی، کمبود بازی‌های نوستالژیک احساس می‌شود و لحظه‌ای نیست که نخواهیم بازی‌های محبوب دوران کودکی ما هم روی تلفن‌های هوشمند قابل اجرا باشند. اما اکنون، بازی شورش در شهر 4 آمده است تا شما بتوانید این بازی را با همان گرافیک و تنظیمات کنسولی روی گوشی موبایل خود تجربه کنید.

8 دیدگاه در “ویژگی های جالب نسخه موبایلی بازی نوستالژی شورش در شهر 4

  1. رضا شمس گفت:

    خیلی بازی خوبی بود زمان خودش

  2. Thunder گفت:

    واقعا یادش بخیر 😩👍

  3. محمد گفت:

    یادش بخیر
    عجب بازی بودش

    1. سید حسین گفت:

      خیلی بازی خوبی بود

  4. سید حسین گفت:

    خیلی بازی خوب و سرگرم کننده است مخصوصا وقتی نت قطعه

  5. سید حسین گفت:

    از گیمرهای قدیمی باید باشید تا خاطرها زنده بشن

  6. امیرعلی گفت:

    2d

  7. izadi گفت:

    یاد بچگی افتادم 😓

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *