رفع مشکلات گرافیکی بازی call of duty warzone mobile
صفحه اصلی وبلاگ گیم مگ تکاف ترفندها + آموزش رفع مشکلات گرافیکی call of duty warzone mobile

رفع مشکلات گرافیکی call of duty warzone mobile

مشکلات فریم ریت (FPS) در هر بازی رقابتی مانند Call of Duty Warzone، می‌تواند مسابقات را کاملاً غیرقابل تحمل و خسته‌کننده کند. در این مقاله به راه‌حل‌های ساده برای رفع مشکلات گرافیکی call of duty warzone mobile اشاره می‌کنیم تا بتوانید این بازی را بسیار روان‌تر از قبل تجربه کنید.

Warzone به عنوان یک بتل رویال محبوب از شرکت Activision به طور مخصوص برای تلفن‌های همراه طراحی شده ولی شروع چندان خوبی نداشته است. بازیکنان این بازی، دچار مشکلات عملکردی هستند و از پرفورمنس بازی ناراضی هستند. همچنین بررسی‌های Play Store آن نیز چندان مطلوب نیستند. بسیاری از این مشکلات، با بروزرسانی‌های جدید بازی برطرف شده‌اند و برخی دیگر از این مشکلات، با ترفندهایی که در ادامه گفته می‌شوند، برطرف خواهند شد تا عملکرد بازی بهتر و روان‌تر شود.

تا انتها با تکاف مگ همراه شوید

ترفندهای رفع مشکلات بازی call of duty warzone mobile

ترفندهای بهبود کیفیت و عملکرد بازی Call of Duty Warzone Mobile

  • تنظیمات گرافیکی: در تنظیمات بازی، بهتر است گزینه‌های گرافیکی را کاهش دهید. تنظیم کیفیت گرافیکی و رزولوشن به سطوح پایین‌تر، فشار بار کاری از روی CPU و GPU کاهش می‌یابد و در نتیجه آن نرخ فریم بهبود خواهد یافت.
  • صفحه‌های پس زمینه: باز کردن صفحه‌های متعدد در پس زمینه موبایل، می‌تواند منابع بیشتری در سیستم استفاده کند و عملکرد بازی کندتر خواهد شد. بنابراین توصیه می‌شود قبل از باز کردن بازی، دیگر برنامه‌های پس زمینه را ببندید.
  • بروزرسانی سیستم و نرم‌افزار: سیستم عامل تلفن همراه و نسخه بازی warzone mobile باید کاملاً به روز باشد. در نسخه‌های جدید، معمولاً عملکرد بهبود یافته و پایداری بهتری وجود دارد.
  • برنامه‌های بهینه‌سازی: شما با استفاده از برنامه‌های بهینه‌سازی سیستم می‌توانید عملکرد بازی call of duty warzone mobile را بهبود بخشید. البته باید از معتبر بودن برنامه‌ها، مطمئن شوید.
  • تازه‌سازی دستگاه: اغلب تازه‌سازی‌های دستگاه می‌تواند بعضی از مشکلات را رفع کند و اجرای بازی راحت‌تر می‌شود. این تازه‌سازی‌ها شامل راه‌اندازی مجدد موبایل یا حذف فایل‌های اضافی خواهد شد.
  • تست دستگاه‌های دیگر: در صورتی که با انجام ترفندهای بالا، مشکلات عملکردی بازی هنوز ادامه‌دار است، بازی را روی دستگاه‌های دیگر امتحان کنید. ممکن است برخی از مشکلات ناشی از سخت‌افزار یا نرم‌افزار دستگاه شما باشد.
مشکلات گرافیکی بازی Warzone Mobile

ترفندهای رفع مشکلات گرافیکی call of duty warzone mobile

با توجه به مشخصات دستگاه موبایل و تجربه بازی، می‌توانید فریم ریت (FPS) و کیفیت بصری (Visual Quality) را به شکل زیر تغییر دهید:

تنظیمات فریم ریت (FPS)

  • در صورتی که می‌خواهید تجربه بازی بهینه و بدون محدودیت داشته باشید، گزینه Uncapped را باید انتخاب کنید. در این گزینه، به شما اجازه داده می‌شود تا بر اساس توانایی سخت‌افزاری دستگاه خود، نرخ فریم را به حداکثر برسانید.
  • اگر دچار افت فریم می‌شوید، بهتر است فریم ریت را روی 60 یا 30 فریم بر ثانیه تنظیم نمایید. با انجام این تنظیمات، تجربه بازی پایدارتر می‌شود. اما باید توجه داشت باشید که این تنظیمات به سخت‌افزار دستگاه شما بستگی دارد.

تنظیمات کیفیت بصری (Visual Quality)

  • بر اساس مشخصات دستگاه موبایل شما، ممکن است تنظیمات گرافیکی شما قفل شده و تنها چند گزینه محدود در اختیار شما باشد. بهتر است کیفیت بصری بازی را تا جای ممکن پایین نگه دارید تا پایداری بازی و فریم ریت آن حفظ شود.
  • از انتخاب گزینه Frame Rate در تنظیمات Performance Optimization For مطمئن شوید. این گزینه به شما امکان می‌دهد تا نرخ تازه‌سازی را بر اساس پایداری و بهینه‌سازی عملکرد تنظیم نمایید.

با اجرای این تنظیمات، مشکلات گرافیکی مربوط به بازی call of duty warzone mobile به حداقل می‌رسد و می‌توانید بازی را بدون مشکلات عملکردی و با کیفیت قابل قبول، اجرا کنید.

لگ های بازی call of duty warzone mobile

توصیه‌های نهایی

صرف نظر از مشکلات گرافیکی که بازیکنان در بازی Warzone Mobile با آن روبه‌رو هستند، این بازی جزو بازی‌های سنگین به حساب می‌آید. بنابراین حتی اگر از نسخه بهینه شده آن استفاده می‌کنید، باید موبایل شما از حداقل مشخصات برای اجرای بازی بهره‌مند باشد. در صورتی که این بازی رقابتی را روی یک پردازنده گرافیکی پشتیبانی نشده، دانلود و اجرا کنید، با خطای CPU ناشناخته مواجه خواهید شد.

بهتر است فضای ذخیره‌سازی دستگاه خود را حد امکان خالی کنید و برنامه‌های پس زمینه را ببندید تا برای اجرای بازی Warzone با مشکل مواجه نشوید. همچنین توصیه می‌شود آخرین نسخه‌های آپدیتی نرم‌افزار را در دستگاه خود داشته باشید. در نهایت، حذف و نصب مجدد بازی، می‌تواند تا حد زیادی عملکرد آن را بهبود بخشد و مشکلات گرافیکی را رفع کند. بنابراین بهتر است این روش را نیز برای رفع مشکلات پرفورمنسی بازی call of duty warzone mobile، امتحان کنید.

2 دیدگاه در “رفع مشکلات گرافیکی call of duty warzone mobile

  1. Thunder گفت:

    نصب کردم جالب نبود واقیتش

  2. سید حسین گفت:

    call of duty warzone mobile زده رو دست call of duty mobile میگن خیلی بهتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *