راهنمای خرید موس سیمی

راهنمای خرید موس سیمی

خرید موس سیمی مناسب می‌تواند تجربه بهتری از عملکرد و کارایی برای استفاده‌های مختلف مانند گیم، کارهای گرافیکی یا استفاده روزمره ارائه دهد. تنوع گسترده‌ای از موس‌های سیمی در بازار وجود دارند که انتخاب را برای کاربر سخت می‌کند. در این مقاله، قصد داریم شما را با بهترین موس های سیمی از بهترین برندهای بازار آشنا کنیم.

از ارگونومی و راحتی گرفته تا دقت و عملکرد، هر جزئیاتی که باید در مورد هر موس بدانید را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید بهترین انتخاب را برای نیازهای خاص خود داشته باشید.

با تکاف‌ مگ همراه باشید

موس ای فورتک BLOODY A60

موس ای‌فورتک بلادی A60 از محصولات محبوب در دسته موس‌های گیمینگ است. این موس از طریق کابل به سیستم رایانه‌ای متصل می‌شود که اتصال سیمی آن دردسر اتمام شارژ و تعویض باتری را از بین می‌برد. این موس 8 دکمه دارد که می‌توان این دکمه‌ها را برای عملکردهای مختلف تنظیم کرد.

قابل تنظیم‌بودن DPI این محصول باعث می‌شود که کاربر بر اساس نیاز خود آن را تنظیم کند و از دقت بالای آن لذت ببرد. دقت و واکنش‌پذیری A60 توجه اکثر گیمرها را به خود جلب کرده است.

شرکت ای‌فورتک برای این موس جذاب کلیدهای میانبری به‌منظور تعویض حالت تیراندازی در گیم‌ها قرار داده است. از کلیدهای 1، N و 3 می‌توانید نوع تیراندازی را در حالت‌های تک‌تیر، Nتیر و 3 برابر تغییر دهید.

با وزن سبک و ابعاد مناسب، بلادی A60 راحت در دست قرار می‌گیرد و بدون ایجاد خستگی، استفاده طولانی‌مدت را فراهم می‌کند. همچنین این موس از مواد باکیفیتی ساخته شده است که عمر طولانی و ماندگاری آن را تضمین می‌کند. اگر برای گیمینگ خود به‌دنبال موسی همه چیز تمام هستید، ای فورتک BLOODY A60 برای شما ساخته است.

راهنمای خرید موس سیمی

موس گیمینگ تراست GXT 970 Morfix

موس گیمینگ پیشرفته تراست از آن دسته موس‌هایی است که برای گیمرهای حرفه‌ای تولید شده است. پس اگر شما هم گیمر هستید ادامه متن را با دقت بخوانید.

با طراحی راحت و ارگونومیک، شما می‌توانید تا ساعت‌ها بدون خستگی از این موس استفاده کنید. GXT 970 مجهز به یک سنسور پیشرفته است که دقت بسیار بالایی را فراهم می‌کند. این موس دارای DPI 1000 است که به سرعت و دقت بالای عملکرد آن کمک می‌کند. البته دقت DPI قابل تنظیم است و می‌توانید به‌صورت لحظه‌ای آن را تغییر دهید.

این موس با استفاده از مواد باکیفیت و بادوام ساخته شده که تضمین‌کننده دوام کیفیت و کارایی برای مدت طولانی است. دکمه‌های موس طراحی شده‌اند تا میلیون‌ها کلیک را تحمل کنند، ویژگی‌ای که برای گیمرهایی که ساعت‌های طولانی بازی می‌کنند، حیاتی است.

راهنمای خرید موس سیمی

موس گیمینگ ام‌اس‌آی مدل CLUTCH GM20 Elite

موس گیمینگ جزء جدایی‌ناپذیر تجهیزات یک گیمر حرفه‌ای محسوب می‌شود. یکی از موس‌های برجسته در این دسته، موس گیمینگ CLUTCH GM20 ELITE از برند معتبر ام‌اس‌آی است. این موس سیمی با سرعت و دقت بی‌نظیر خود، رقیبانش را به چالش می‌کشد. طراحی این موس به‌طور اختصاصی برای گیمرهای راست دست انجام شده و به‌عنوان یک موس میان‌رده، امکانات جذابی به کاربران ارائه می‌دهد.

در ساخت این موس از حسگر PAW3309 استفاده شده است. این حسگر با دقت 6400 نقطه بر اینچ، قادر است سریع‌ترین حرکات را با نهایت دقت دنبال کند که برای گیمرها بسیار مهم است.

لامپ‌های LED رنگی در بخش زیرین موس، نوار کناری غلطک و درون لوگوی اژدهای ام‌اس‌آی، جلوه‌ای بی‌نظیر به موس می‌بخشند. این نورپردازی با نمایش میلیون‌ها رنگ زیبا و چندین افکت از پیش تعریف‌شده، روح تازه‌ای به فضای گیمینگ شما می‌بخشد. علاوه‌بر این، با استفاده از نرم‌افزار اختصاصی MSI، می‌توانید نورپردازی RGB این موس را شخصی‌سازی کرده یا با دیگر تجهیزات و قطعات داخلی سیستم خود هماهنگ کنید.

راهنمای خرید موس سیمی

موس گیمینگ ردراگون M801P sniper

موس ردراگون مدل Sniper Pro M801P، محصولی جذاب و مجهز به سنسوری قدرتمند است. این محصول با داشتن کلیدهای ماکرو و طراحی ارگونومیک، امکانات متعددی برای گیمرهای حرفه‌ای فراهم می‌کند. این موس، نه‌تنها از نظر عملکرد بی‌نظیر است؛ بلکه با نورپردازی RGB قابل تنظیم، جلوه‌ای خاص به ستاپ گیمینگ شما می‌بخشد.

سنسور پیشرفته‌ای که در موس گیمینگ Sniper Pro M801P RGB استفاده شده است، حداکثر دقت 16 هزار DPI را فراهم می‌کند؛ رقمی که در موس‌هایی با این رنج قیمتی به‌ندرت دیده می‌شود. این دقت بالا به گیمرها اجازه می‌دهد تا حرکات دقیق‌تری در بازی‌ها انجام دهند. همچنین، امکان تنظیم 5 سطح DPI برای آن وجود دارد که به کاربران این قابلیت را می‌دهد تا به‌راحتی و تنها با یک کلیک بین این سطوح جابه‌جا شوند و متناسب با نیازهای مختلف بازی‌های خود از آن‌ها استفاده کنند.

راهنمای خرید موس سیمی

*موس های برند REDRAGON و MSI در ایران با گارانتی معتبر گروه مهندسین تخت جمشید عرضه می گردد.*

بیشتر بخوانید؛ راهنمای خرید کیبورد بلوتوثی

2 دیدگاه در “راهنمای خرید موس سیمی

  1. سید حسین گفت:

    موس سیمی خوبیش اینه ارزانتره

    1. رضا شمس گفت:

      دقتش هم بالاتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *