راهنمای خرید کیبورد کولر مستر

راهنمای خرید کیبورد کولر مستر

کولر مستر با قدرت نمایی خود در طی سال‌های متمادی توانسته یکی از ابر قدرت‌های حوزه گیم باشد. اگر یک گیمر حرفه ای  باشید قطعا یکی از انتخاب‌ها برای تکمیل کردن سیستم گیمینگتان، کولر مستر خواهد بود. این کمپانی تقریبا تمامی لوازم و قطعات گیمینگ را پوشش می‌دهد. یکی از مهم‌ترین محصولات این برند، کیبوردهایش است.

کولر مستر در ساخت کیبوردهایش توانسته نقاط قوت تمامی کیبوردهای برندهای رقیب را در خود بگنجاند. انتخاب یک کیبورد مناسب برای شما از میان صدها کیبورد کولر مستر کمی دشوار خواهد بود. در مقاله امروز قصد داریم تا به صورت جامع و مختصر راهنمای خرید کیبورد کولر مستر شما باشیم.

با تکاف مگ همراه باشید

1- کیبورد کولر مستر CK721 SKTL1 Blue Switch

یکی از کیبوردهایی که در لیست راهنمای خرید کیبورد کولر مستر ما قرار می‌گیرد این محصول است. یکی از مزایای این کیبورد نحوه اتصالش می‌باشد. کولر مستر به علت توجه بسیار زیادش به راحتی کاربران، سعی داشته که نحوه اتصال محصولاتش چند گانه باشد. این محصول از طریق کابل، بلوتوث و دانگل USB قابلیت اتصال دارد.

سوئیچ‌های OEM Profile تعبیه شده در این کیبورد کولر مستر سبب افزایش طول عمر آن شده است. کیبورد CK721 SKTL1 دارای 64 کلید استاندارد است که به خوبی نیاز کاربران را پوشش داده است. گیمرها علاقه به دکمه‌های شخصی سازی زیادی بر روی کیبورد خود دارند؛ که کولر مستر این نیاز را به خوبی رفع کرده است.

راهنمای خرید کیبورد کولر مستر

2- کیبورد کولر مستر CK721 GKTL1

کیبورد کولر مستر CK721 با قابلیت‌های جذاب خود در لیست راهنمای خرید کیبورد کولر مستر قرار می‌گیرد. سوئیچ‌های مقاوم این محصول تضمین عمر طولانی مدت آن می‌باشد. همچنین کلیدهایی با قابلیت شخصی سازی، این کیبورد کولر مستر را به شدت مورد توجه کاربران قرار داده است. کولر مستر در اکثر کیبوردهایش نور پس زمینه RGB را رعایت کرده.

اولویت اول این کمپانی راحتی کاربران و وجه تمایز محصولاتش با دیگر محصولات رقبا بوده است. در نتیجه با خلاقیتی که کولر مستر در محصولاتش به کار برده است، موارد داخل چک لیست خود را به منظور به مقصد رساندن؛ علامت زده است. از دیگر ویژگی‌های بارز کیبورد کولر مستر CK721 GKTL می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

قابلیت اتصال سیمی و بلوتوث و دانگل USB

سوییچ‌های OEM Profile

دارای 64 کلید متناسب با نیاز گیمرها

قابلیت شخصی سازی کامل کیبورد

راهنمای خرید کیبورد کولر مستر

3- کیبورد کولر مستر SK622 GKTR1

عملکرد بدون تداخل کلیدهای با دوام این محصول، SK622 GKTR1 را در لیست راهنمای خرید کیبورد کولر مستر امروز ما قرار داده است. اندازه استاندارد و متعادل این کیبورد توانسته آن را به یکی از پرفروش‌ترین کیبوردهای کولر مستر تبدیل کند. این کمپانی در کنار کیفیت و طراحی معمولی این کیبورد، آن را با قیمت مناسبی در بازار عرضه کرده است.

اگر به دنبال یک کیبورد استاندارد با طراحی خلوت، در کنار کیفیت و قیمت مناسب هستید؛ این کیبورد می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. سوئیچ‌های مقاوم، نورپردازی پس زمینه و قابلیت شخصی سازی از خصوصیات قابل توجه این کیبورد کولر مستر است.

راهنمای خرید کیبورد کولر مستر

4- کیبورد کولر مستر SK622 SKTL1

یکی از کیبوردهایی که جایش در مقاله راهنمای خرید کیبورد کولر مستر امروز ما خالیست، این محصول است. طراحی هنری این محصول و نورپردازی‌های ویژه آن، این کیبورد کولر مستر را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین کیبوردهای بازار کرده است. کلیدهایی با اندازه مناسب انگشتان شما و اندازه متناسب کیبورد، سبب جلب تمرکزها به سمت این کیبورد شده است. نورپردازی RGB پس زمینه آن، به خوبی خود را در انواع رنگ‌های مختلف این کیبورد به نمایش می‌گذارد. کیفیت و زیبایی، دو عامل اصلی کیبورد کولر مستر SK622 SKTL1 است که دلیل قرار گرفتن آن در لیست راهنمای خرید کیبورد کولر مستر شده است.

راهنمای خرید کیبورد کولر مستر

5- کیبورد کولر مستر MK110 KKMF1

یکی از کامل‌ترین کیبوردهایی که قرار است تا به الان تجربه اش کنید، این کیبورد است. قابلیت‌های بسیار زیاد این محصول، آن را در لیست راهنمای خرید کیبورد کولر مستر امروز ما قرار داده است. سوئیچ‌های مقاوم با طول عمر 50 میلیون بار کلیک، نشان دهنده کیفیت بالای این کیبورد کولر مستر است. همچنین 104 کلید تعبیه شده در این محصول، نشان دهنده توجه ویژه سازندگان آن به راحتی کاربران به خصوص مشتریان گیمرش است.

خوش دستی و تناسب اندازه کلیدها در کنار سایز کیبورد، توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند. ویژگی‌هایی که سبب قدرت نمایی این کیبورد کولر مستر شده است، به صورت زیر می‌باشد:

دارای سوئیچ‌های Mem-chanical

نحوه اتصال: کابل

دارای قابلیت تنظیم ارتفاع کیبورد

دارای قابليت Anti-Ghosting

راهنمای خرید کیبورد کولر مستر

2 دیدگاه در “راهنمای خرید کیبورد کولر مستر

  1. سید حسین گفت:

    کولر مستر هم کیفیت دارد هم گارانتی خوبی برخودار هست

  2. سید حسین گفت:

    کیبورد کولر مستر MK110 KKMF1 خیلی زیبا هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *