خرید کیس لیان لی
صفحه اصلی وبلاگ گیم مگ تکاف راهنمای خرید راهنمای خرید کیس لیان لی

راهنمای خرید کیس لیان لی

برند لیان لی یکی از بهترین برندها در زمینه تولید کیس‌های کامپیوتری است. کیس‌های ساخت این برند دارای تنوع بسیار زیادی هستند و می‌توانند تمامی سلیقه‌ها و نیازها را تحت پوشش قرار دهند. کیس لیان لی از نظر قیمتی، بسیار مناسب و اقتصادی است و شما می‌توانید با هر نوع بودجه‌ای، بهترین سیستم را از این برند برای خود خریداری نمایید. با ما در این مقاله از تکاف مگ همراه باشید تا برای خرید این نوع کیس‌ها، شما را راهنمایی کنیم.

انواع کیس لیان لی (LIAN LI)

همانطور که می‌دانید، کیس‌های برند لیان لی در مدل‌های مختلفی ساخته شده و در بازار عرضه می‌شوند. این کمپانی برای نیازهای اکثر کاربران، کیس‌های متنوع و متفاوت از نظر رنگ، ابعاد و سایر مشخصات فنی تولید می‌کند؛ اما به طور کلی، تمرکز برند لیان لی، روی تولید کیس‌های گیمینگ بوده است و محصولات آن، کمتر برای مصارف اداری کاربرد دارند. سری‌های مختلف کیس LIAN LI به شرح زیر هستند:

  • کیس لیان لی سری O11
  • کیس‌های سری ODYSSEY
  • کیس سری Lancool

بهترین و بالاتری رده در بین سری‌های لیان لی، متعلق به کیس‌های سری O11 و O11 Dynamic است. همچنین کیس‌های سری Lancool به نسبت دیگر سری‌های Lian Li، از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند که به عنوان کیس‌های اقتصادی لیان لی نیز شناخته می‌شوند. همچنین کیس مدل ODYSSEY X جزو پیشرفته‌ترین کیس‌های این برند به شمار می‌رود که برای استفاده گیمرها بسیار مناسب و حرفه‌ای است.

انواع کیس لیان لی

انواع کیس‌های لیان لی بر اساس اندازه

این برند تایوانی تولیدکننده کیس‌های کامپیوتری و لوازم جانبی، کیس‌های خود را در سه اندازه مختلف، تقسیم‌بندی می‌کند که شامل موارد زیر می‌شود:

  • کیس‌های بزرگ لیان لی: این نوع کیس‌ها در واقع همان مدل‌های فول تاور هستند که بزرگترین کارت‌های گرافیک و خنک‌کننده‌ها را پشتیبانی می‌کنند. همچنین در کیس‌های اندازه بزرگ، با فراهم شدن فضای خالی بیشتر، گردش هوا راحت‌تر اتفاق افتاده و سیستم سریع‌تر خنک خواهد شد. چهار مدل O11 Dynamic EVO XL، V3000 Plus، ODYSSEY X و O11 Dynamic XL از جمله مدل‌های کیس لیان لی با اندازه بزرگ هستند.
  • کیس‌های متوسط لیان لی: کیس‌های مید تاور از دیگر کیس‌های برند LIAN LI هستند که شامل 9 مدل اصلی O11 Vision، LANCOOL216، LANCOOL III، O11 DYNAMIC EVO، O11 DYNAMIC، LANCOOL II، LANCOOL 205، LANCOOL 215 و LANCOOL II MESH Performance می‌شوند. این نوع کیس‌ها با به حداکثر رساندن عملکرد سیستم خنک‌کننده، موجب بهبود جریان هوا در بین قطعات سیستم شده و مدیریت کابل‌ها نیز آسان‌تر خواهد شد.
  • کیس‌های کوچک لیان لی: این نوع کیس لیان لی، دارای اندازه جمع و جوری است که از مادربردهای Mini-ITX، Micro-ATX، ITX و غیره پشتیبانی می‌کند. درست است که این کیس‌ها اندازه کوچکی دارند، ولی برند لیان لی، بیشتری استفاده را از این فضای کوچک کرده است. در این دسته‌بندی 4 مدل LIAN LI قرار می‌گیرد که شامل A4-H20، Q58، O11 AIR MINI و O11 Dynamic MINI می‌شوند.
انواع کیس‌های لیان لی

راهنمای خرید کیس لیان لی

بعد از معرفی و بررسی دسته‌بندی‌های متنوع کیس لیان لی، نوبت به راهنمای خرید این محصول تایوانی باکیفیت و با قیمت مناسب می‌رسد. برای اینکه شما بتوانید بهترین مدل کیس Lian Li را بر اساس نیازها و میزان بودجه خود انتخاب و تهیه کنید، باید نکات زیر را در زمان خرید، مدنظر قرار دهید:

  • اندازه کیس: مهم‌ترین فاکتور در زمان خرید کیس‌های لیان لی، توجه به اندازه و ابعاد فیزیکی محصول است. اندازه کیس باید با توجه به اندازه مادربرد، سیستم خنک‌کننده و دیگر قطعات مورد استفاده انتخاب شود که در نهایت محدودیت قضا به وجود نیاید.
  • نوع مادربرد قابل نصب: بر اساس نیازها و میزان قطعاتی که قصد دارید روی مادربرد نصب کنید، نوع این قطعه مشخص می‌شود. در نهایت شما باید کیسی را انتخاب کنید که قابلیت نصب مادربرد مورد نظر شما را داشته باشد.
  • ابعاد و تعداد فن‌های قابل نصب: از دیگر عوامل تأثیرگذار در انتخاب کیس‌های کامپیوتری، قدرت سیستم خنک‌کننده محصول است. کیسی که شما انتخاب می‌کنید، باید قابلیت پشتیبانی از سیستم خنک‌کننده و فن‌های مورد نظر شما را داشته باشد.
راهنمای انتخاب کیس لیان لی
  • محل قرارگیری منبع تغذیه یا پاور:

    به طور کلی کیس‌ها از جمله کیس‌های برند لیان لی، به دو شکل پاور بالا و پاور پایین تولید می‌شوند که شما بر حسب نیاز خود، باید یکی از این دو مدل را انتخاب کنید.

  • محل قرارگیری درایوهای ذخیره‌سازی: در صورتی که به چندین درایو ذخیره‌سازی نیاز دارید، به محل قرارگیری آن‌ها در کیس و حداکثر تعداد قابل نصب این قطعه توجه کنید.
  • سیستم مدیریت کابل‌ها: برخی از مدل‌های کیس لیان لی، دارای امکانات پیشرفته‌تری برای مدیریت کابل‌ها هستند که موجب زیبایی هرچه بیشتر سیستم خواهند شد.
  • جنس پنل‌ها: جنس پنل‌ها و محل قرارگیری آن‌ها، موجب راحتی در استفاده از کیس و زیبایی هرچه بیشتر آن می‌شود.
  • امکانات جانبی: کیس‌های لیان لی دارای امکانات جانبی متنوعی هستند که در زمان خرید، با توجه به نوع نیاز، باید به آن‌ها توجه داشت.

شما با در نظر گرفتن نکات گفته شده، می‌توانید بهترین کیس برند LIAN LI را خریداری کنید تا از امکانات این سیستم‌های مخصوص گیمینگ بهره‌مند شوید.

*کیس های برند LIAN LI در ایران با گارانتی معتبر گروه مهندسین تخت جمشید عرضه می گردد.*

1 دیدگاه در “راهنمای خرید کیس لیان لی

  1. سید حسین گفت:

    لیان لی گارانتی و قیمت خوبی دارد اگر خواستید تهیه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *