بهترین خنک کننده های FRGB
صفحه اصلی وبلاگ گیم مگ تکاف راهنمای خرید بهترین خنک کننده های FRGB

بهترین خنک کننده های FRGB

نباید نقش خنک کننده‌ها را در عملکرد بهتر سیستم نادیده گرفت. پردازنده‌ها از ضروری‌ترین قطعات سیستم‌ها به شمار می‌روند که عملکرد آن‌ها نیز با تولید گرمای زیادی همراه است. در نتیجه، عملکرد خنک کننده‌ها برای افزایش عمر مفید پردازنده‌ها بسیار مفید است. بازه زمانی که در طول روز از سیستم‌ها استفاده می‌کنیم، نقش خنک کننده‌ها را برای ما مشخص می‌کند. اگر از خنک کننده مناسبی برای سیستمتان با توجه به نوع و مدت زمان استفاده شما از سیستم؛ استفاده نشود، منجر به داغ شدن و در نهایت سوختن وسایل الکترونیکی شما می‌گردد.

هرچه تایم بیشتری را پشت مانیتور‌های خود بگذرانید به یک خنک کننده قوی‌تری هم نیازمند خواهید بود. خنک کننده‌ها انواع و اقسام مختلفی دارند. در مقاله امروز قصد داریم تا شما را با بهترین خنک کننده های FRGB که تا به حال در بازار موجود شده است آشنا کنیم.

با تکاف مگ همراه باشید

قدرتمند ترین خنک کننده های FRGB که ارزش خرید دارند

همانطور که گفته شد، خنک کننده‌ها مدل‌های مختلفی دارند. همچنین یکی از برندهای مطرح که خنک کننده‌های بسیار قدرتمندی در بازار تولید می‌کند، برند گیم مکس و اوست می‌باشد. امروز قصد داریم تا شما را با بهترین خنک کننده های FRGB تولید شده توسط این برندها آشنا کنیم. اگر قصد دارید تا از انواع مختلف این محصول در بازار اطلاع پیدا کنید، می‌توانید مقاله “انواع خنک کننده CPU” را مطالعه فرمایید.

1- خنک کننده پردازنده اوست مدل GT-AV905 FRGB

یکی از بهترین خنک کننده های FRGB، این مدل محصول تولید شده توسط شرکت اوست است. این محصول یک خنک کننده بی‌نظیر برای گرفتن بالاترین کارایی از پردازنده شما می‌باشد. یکی از جذابیت‌های این محصول نورپردازی FRGB آن است. یک نورپردازی بی‌نظیر که در کنار سادگی و کیفیت عالی، توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. این خنک کننده FRGB با سرعت 1800 RPM خود؛ قدرت بسیار بالایی را از خود نشان داده است.

بدون هیچ گونه نگرانی از گرم شدن سیستمتان می‌توانید ساعت‌ها از آن استفاده نمایید و خیالتان بابت خنک ماندن سیستم راحت باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب GT-AV905 FRGB، جریان هوایی برابر با 35 CFM می‌باشد. قدرت و کارایی این خنک کننده FRGB از این اعداد و ارقام کاملا مشخص است. از سایر ویژگی‌هایی که این محصول را در لیست بهترین خنک کننده های FRGB قرار داده است می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

خنک کننده از نوع بادی

سازگار با انواع سوکت پردازنده INTEL و  AMD

فن 90 میلی متری با قابلیت چرخش با سرعت بالا

ساختار آلومینیومی بلوک اتصال و رادیاتور

نویز ایجاد شده تا ماکزیمم 22.7 دسی بل

این خنک کننده، برای انواع مختلف کامپیوتر مناسب می‌باشد. همچنین این محصول توسط کشور ایران تولید و عرضه شده است. اگر قصد خرید این محصول را دارید می‌توانید از سایت ما اقدام فرمایید.

بهترین خنک کننده های FRGB

2- خنک کننده پردازنده اوست مدل GT-AV901 FRGB

دومین جایگاه لیست بهترین خنک کننده های FRGB، به این محصول اختصاص می‌یابد. یک خنک کننده پر قدرت و بی‌نظیر که در کنار کیفیت خود ظاهر زیبایی هم دارد. این محصول همانطور که از نامش پیداست دارای نورپردازی FRGB می‌باشد. این نورپردازی سبب شده که در کنار راحتی استفاده، مصرف کمتری نیز شامل حالتان شود. سرعت 1800 دور بر دقیقه GT-AV901 FRGB نهایت سرعت و قدرت آن را نشان می‌دهد.

بدون نگرانی از داغ شدن سیستمتان می‌توانید با خیال راحت ساعت‌ها به بازی، مطالعه و انجام کارهای شخصی‌تان پشت سیستم بپردازید. همچنین جریان هوای 35 CFM، می‌تواند قدرت خنک کنندگی را تا دو برابر نیز افزایش دهد. از سری ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

سازگار با انواع سوکت پردازنده INTEL و  AMD

دارای فن 60 میلی‌ متری با سرعت چرخش بالا

ساختار آلومینیومی بلوک اتصال و رادیاتور

فرم ظاهری از نوع بادی

نویز ایجاد شده تا ماکزیمم 22.7 دسی بل

 اگر به فکر خرید این محصول هستید می‌توانید آن را از سایت تکاف تهیه فرمایید.

بهترین خنک کننده های FRGB

3- فن خنک کننده CPU گیم مکس Ice Blade FRGB

آخرین گزینه از بهترین خنک کننده های FRGB، این محصول از برند گیم مکس است. گیم مکس یکی از برترین تولید کننده‌های لوازم جانبی و قطعات کامپیوتر می‌باشد. در کنار صدها محصولی که این برند توانسته در آن‌ها بسیار عالی عمل کند، خنک کننده Ice Blade نیز یکی از آن‌ها است. خنک کننده پردازنده گیم مکس با ویژگی‌های خود توانسته در لیست بهترین خنک کننده های FRGB قرار بگیرد.

در کنار کیفیت عالی این محصول نباید ظاهر و طراحی منحصر به فرد آن را نادیده گرفت. در ساخت این محصول از طرح فوق العاده ای استفاده شده است که ظاهری بسیار خاص به آن بخشیده. قدرت فوق العاده Ice Blade FRGB، توانسته قابلیت کاهش دمای قابل توجهی داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های جذاب این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

دارای چهار لوله حرارتی

فن ثابت 120 میلی متری

قابلیت خم کردن باله ها جهت نصب آسان‌تر

دارای 4 پین جهت اتصال

دارای نورپردازی Intel LGA 1700 115X

 اگر قصد خرید این خنک کننده را دارید می‌توانید از سایت ما تهیه فرمایید.

بهترین خنک کننده های FRGB

1 دیدگاه در “بهترین خنک کننده های FRGB

  1. سید حسین گفت:

    چه زیبا و کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *