بهترین کیبورد های زیر 5 میلیون تومان
صفحه اصلی وبلاگ گیم مگ تکاف راهنمای خرید راهنمای خرید کیبورد بهترین کیبورد های زیر 5 میلیون تومان

بهترین کیبورد های زیر 5 میلیون تومان

کیبوردها معمولا خیلی سریع گران می‌شوند، به‌طوری که برخی از بهترین کیبوردهای مخصوص بازی قیمتی بیش از 10 میلیون هزینه دارند. اما این بدان معنا نیست که کیبوردهای زیر 5 میلیون نمی‌توانند انتظارات شما را از یک صفحه کلید فراهم کنند. چه سیمی و چه بی‌سیم یا سایز کامل و مینی، بسیاری از کیبوردهای زیر 5 میلیون برای تایپ و گیم مناسب هستند. با تکاف‌ مگ همراه باشید تا بهترین کیبوردهای زیر 5 میلیون را بشناسید.

کيبورد گیمینگ لاجیتک مدل Logitech G213

کیبورد گیمینگ G213 PRODIGY لاجیتک با سوییچ‌های Mech-Dome عرضه می‌شود که حس و عملکردی مشابه سوییچ‌های مکانیکال دارد. این کیبورد با نورپردازی RGB در 5 منطقه مجزا که هرکدام قابلیت نمایش 16.8 میلیون رنگ دارند، ارائه می‌شود و می‌توان نورپردازی آن را با نرم‌افزار G Hub شخصی‌سازی کرد.

ساختار بدنه و قاب کلیدهای کیبورد لاجیتک بسیار مقاوم است و در برابر پاشش آب هم از خود مقاومت نشان می‌دهد. در آزمایشات انجام‌شده هم این کیبورد مقاومت در برابر 60 میلی‌لیتر آب را به اثبات رسانده است. همچنین، پایه‌های قابل تنظیم و استراحت‌گاه کف دست تعبیه‌شده در این کیبورد، به کاهش خستگی دست‌ها کمک می‌کند.

کیبورد G213 PRODIGY، کلیدهایی برای کنترل چندرسانه‌ای برای مدیریت موسیقی و ویدیو دارد که می‌توانند در پخش یا توقف، بی‌صداکردن، تنظیم میزان صدا و جابه‌جایی بین ترک‌ها مورد استفاده قرار گیرند. با استفاده از نرم‌افزار G HUB، می‌توانید ظاهر کیبورد را تنظیم کرده و چندین عملکرد برای کلیدهای مخصوص تعریف کنید.

بهترین کیبورد های زیر 5 میلیون تومان

کیبورد گیمینگ ردراگون مدل Redragon Broadsword K588 PRO

کیبورد گیمینگ Broadsword K588-PRO با طراحی خاص و ساختار فلزی-ABS ارائه می‌شود و شامل 102 کلید مکانیکی آبی ضد گرد و غبار است. این کیبورد با سوئیچ‌های کلیکی با مقاومت متوسط، صدای کلیک بلند و حس دقیق تایپ و گیم لذت‌بخشی را برای شما فراهم می‌کند.

کیبورد K588-PRO نور پس‌زمینه RGB با حالت‌ها و افکت‌های مختلف دارد که قابلیت تنظیم روشنایی در 5 سطح و خاموش‌شدن کامل را ارائه می‌دهد. نور پس‌زمینه کلیدها روشن و یکنواخت است. تمامی 104 کلید این کیبورد Anti-Ghosting هستند و بدون تداخل کار می‌کنند. همچنین این کیبورد دارای 9 کلید ماکرو، 12 کلید چندرسانه‌ای و طراحی ارگونومیک ضد لغزش است. کانکتور USB-C آن هم با روکش طلایی است که از خوردگی جلوگیری می‌کند.

بهترین کیبورد های زیر 5 میلیون تومان

کيبورد Razer Ornata V3

کیبورد ریزر Ornata V3، کیبورد گیمینگ Low Profile است که از نورپردازی RGB بهره می‌برد. این کیبور هیبرید به شما بازی لذت‌بخشی را هدیه می‌هد. به‌دلیل سوییچ‌های کوتاه Mecha- Membrane و طراحی ارگونومیک، شما می‌توانید از این کیبورد بدون خستگی و طولانی‌مدت استفاده کنید.

کی‌کپ‌های (KeyCap) این کیبورد بادوام هستند و از پوشش UV در ساخت آن‌ها استفاده شده است که از سایش و خش ناشی از استفاده مکرر جلوگیری می‌کند. همچنین شما با خرید این کیبورد دیگر نگرانی بابت پاک‌شدن حروف از روی کلیدها هم نخواهید داشت.

از کلیدهای اختصاصی مدیا موجود در کیبورد ریزر می‌توانید برای پخش، توقف، ردکردن و تنظیم میزان صدا استفاده کنید. همچنین، نورپردازی RGB این محصول، 16.8 میلیون رنگ و چندین حالت مختلف را فراهم می‌کند که می‌توانید رنگ آن را شخصی‌سازی کنید. لازم به ذکر است که در این کیبورد، قابلیت ساختن حالت‌های جدید برای نورپردازی هم وجود دارد.

بهترین کیبورد های زیر 5 میلیون تومان

کیبورد گیمینگ ردراگون Redragon Static X K535P-KBS RGB

مانند سه کیبورد معرفی‌شده، این کیبورد بی‌سیم هم دارای نورپردازی RGB است. اگر از آن دسته افرادی هستید که از استفاده از لوازم هنگام شارژ ترس خررابی‌شان را دارید، باید بگوییم از این صفحه کلید می‌توانید در هنگام شارژ هم به‌صورت سیمی و بدون نگرانی استفاده کنید. این کیبور مکانیکی از ساختار فلزی/ABS جامد تهیه شده است و کلیدهای نصب‌شده در پنل سوئیچ‌های آبی رنگ، ضد گرد و غبار هستند.

به جرئت می‌توان گفت، صفحه کلید گیمینگ ردراگون یکی از بهترین کیبوردهای زیر 5 میلیون تومان برای گیمرهای حرفه‌ای است. این کیبورد دارای 104 کلید PCB قابل تعویض و سازگار با 99.8% از سوئیچ‌های بازار است. طراحی منحصربه‌فرد ساختار سوکت باعث کاهش لرزش و نصب آسان سوئیچ‌ها می‌شود.

کیبورد ردراگون مجهز به فناوری اتصال سه‌حالته با سیم USB-C، بی‌سیم BT 3.0/5.0 و 2.4Ghz است که تجربه کاربری بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. بلوتوث ارتقا یافته و تراشه‌های بی‌سیم، اتصال بی‌سیم بدون تأخیر را برای همه دستگاه‌ها فراهم می‌کنند.

کیبورد گیمینگ Redragon Static X K535P-KBS RGB دارای 104 کلید بدون تداخل و 12 کلید مدیا است. همچنین، این کیبورد با 18 حالت نورپردازی RGB، گزینه‌های رنگی و جلوه‌های تایپ متنوعی ارائه می‌دهد.

بهترین کیبورد های زیر 5 میلیون تومان

کيبورد گیمینگ کورسیر مدل K60 RGB Pro Low Profile

کیبورد گیمینگ فول سایز با سوییچ‌های Cherry MX Low Profile SPEED و نور RGB به‌راحتی می‌تواند نظر شما را جلب کند. طراحی جمع‌وجور و کیفیت ساخت بالا موجب می‌شود تا بتوانید طولانی‌مدت از این کیبورد استفاده کنید. پایه این صفحه کلید از پلاستیک با روکش آلومینیومی و روکش کلیدها از جنس ABS است. اگر از آن دسته از افرادی هستید که صدای کیبورد اذیتتان می‌کند، این کیبورد برای شماست؛ زیرا صدای تایپ در این محصول بسیار کم است.

در نهایت، با استفاده از نرم‌افزار iCUE می‌توانید از نورپردازی این کیبورد به بهترین نحو بهره‌مند شوید و کنترل بیشتری روی آن داشته باشید. طراحی ارگونومیک کیبورد کورسیر موجب می‌شود که شما به هنگام استفاده از آن احساس خستگی نکنید.

بهترین کیبورد های زیر 5 میلیون تومان

*کیبوردهای برند REDRAGON در ایران با گارانتی معتبر گروه مهندسین تخت جمشید عرضه می گردد.*

3 دیدگاه در “بهترین کیبورد های زیر 5 میلیون تومان

  1. سید حسین گفت:

    مقاله عالی بود

  2. سید حسین گفت:

    کيبورد Razer Ornata V3 حرف نداره

  3. سید حسین گفت:

    عالی بود محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *