بهترین بازی های مشابه کانتر موبایلی
صفحه اصلی وبلاگ گیم مگ تکاف معرفی سبک بازی + بازی بهترین بازی های مشابه کانتر موبایلی

بهترین بازی های مشابه کانتر موبایلی

بازی‌ کانتر استرایک (Counter Strike) با گیم‌پلی جذاب و هیجان‌انگیز خود، توجه میلیون‌ها بازیکن را از سراسر جهان به خود جذب کرده است. بااین‌حال، بسیاری از بازیکنان به‌دنبال تجربه‌های مشابه و بازی‌های جایگزینی هستند که بتوانند همان حس و هیجان را در بازی‌های دیگر خود تجربه کنند. با تکاف‌مگ همراه باشید تا در این مطلب، بهترین بازی های مشابه کانتر موبایلی را معرفی کنیم.

Alpha Ace

بهترین بازی های مشابه کانتر موبایلی

گیم‌پلی این بازی شبیه به Counter Strike است. دو تیم در مسابقات کوتاه شرکت می‌کنند. یکی از آن‌ها یک تیم تروریستی است که سعی می‌کند بمب‌ها را در مکان‌های خاصی روی نقشه کار گذاشته و منفجر کند. دیگری یک تیم SWAT است که باید بمب‌ها را غیرفعال یا تروریست‌ها را نابود کند.

نقشه‌های بازی، طبیعی و اورجینال و دامنه سلاح‌ها هم شبیه به CS است، با این تفاوت که در این بازی، شخصیت می‌تواند برخی از تجهیزات را تغییر دهد. در Alpha Ace حالت‌های بازی زیادی از جمله استاندارد، مبارزه تیمی، کنترل نقطه، بازی با بمب کاشته‌شده، نبردهای کم‌جاذبه و موارد دیگر وجود دارد که می‌توانید به دلخواه، هر بار یکی از حالت‌ها را انتخاب و بازی کنید.

Critical Ops: Reloaded

بهترین بازی های مشابه کانتر موبایلی

گیم‌پلی این بازی، کلاسیک است. بازیکن در سراسر نقشه حرکت می‌کند و حریفانی را می‌کشد که به نوبه خود سعی می‌کنند او را بکشند. نقشه‌های این بازی از مناظر شهری، مناطق صنعتی و ساختمان‌ها تشکیل شده است. در این بازی، شما می‌توانید با ربات‌ها و همچنین با حریفان واقعی آنلاین بازی کنید. بازیکن، 2 نوع سلاح «چاقو و نارنجک» در انبار اسلحه خود دارد که می‌توانید تفنگ مناسب خود را انتخاب کنید. نکته جالب این است که طیف وسیعی از چاقوها وجود دارد که می‌توانید یکی را برای مبارزه، انتخاب کنید.

Recurrence

بهترین بازی های مشابه کانتر موبایلی

در این بازی تیراندازی تک‌نفره، شما رهبر یک تیم نخبه از نیروهای ویژه هستید. تیم شما وظایف مختلفی از جمله حذف روسای جنایتکار تا آزادکردن گروگان‌ها را بر عهده دارد. در این بازی، می‌توانید از سلاح‌های متنوع و تجهیزات جانبی مانند نارنجک، پهپاد و تصویرگرهای حرارتی استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های اصلی گیم‌پلی Recurrence این است که شما به تنهایی عمل نمی‌کنید. می‌توانید به اعضای تیم خود دستور دهید که به اهداف خاصی حمله یا از آن‌ها دفاع کنند. به‌صورت کلی، توسعه‌دهندگان بازی به انبار اسلحه توجه ویژه‌ای داشته‌اند، به‌طوری که بیش از 20 نوع سلاح گرم در بازی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را با تجهیزات مختلفی مانند صداخفه‌کن، دوربین مداربسته یا نارنجک‌انداز سفارشی‌سازی کنید.

Special Forces Group 3: Beta

بهترین بازی های مشابه کانتر موبایلی

این بازی یک تیرانداز اول شخص رقابتی است که در آن نیروهای ویژه و تروریست‌ها با یکدیگر مبارزه می‌کنند. بازیکنان در تیم‌های 8 نفره با یکدیگر رقابت می‌کنند و هر تیم دارای سلاح‌ها و تجهیزات منحصربه‌فردی است. هدف اصلی بازی این است که هر چه سریع‌تر همه اعضای تیم دشمن را نابود کنید. می‌توان گفت، یکی از نقاط قوت این بازی، حالت‌های آنلاین و آفلاین بازی است.

در نسخه جدید این بازی، توسعه‌دهندگان توجه ویژه‌ای به بهبود گرافیک و بهینه‌سازی عناصر قسمت‌های قبلی داشته‌اند. در نسخه جدید، سیستم پیشرفت جدیدی اضافه شده است که نه‌تنها سطح بازیکن را نشان می‌دهد؛ بلکه در انتخاب حریفان با سختی مناسب هم کمک می‌کند. به‌علاوه، مجموعه‌ای از رنگ‌آمیزی‌های جدید برای سلاح‌ها و مدل‌های جنگنده به بازی اضافه شده است و بسیاری از نقشه‌های قدیمی به‌طور قابل توجهی بازطراحی شده‌اند.

Bullet Angel: Xshot Mission M

بهترین بازی های مشابه کانتر موبایلی

این بازی در دنیایی ترکیبی از فانتزی و سایبرپانک (cyberpunk) جریان دارد. در پس‌زمینه‌ای از شهرهای بزرگ و مدرن، بازیکنان با سلاح‌های پیشرفته با هم می‌جنگند. جالب اینجاست که در این بازی می‌توانید بال‌های فرشته‌ای رشد دهید و با آن‌ها پرواز کنید. همچنین، برای بازیابی نقاط سلامتی می‌توانید برقصید!

در Xshot Mission M انتخاب سلاح‌ها بسیار متنوع است و شامل تفنگ‌ها، اسلحه‌های تهاجمی، تک‌تیراندازها و حتی مسلسل‌های چرخشی می‌شود. این سلاح‌ها شبیه به سلاح‌های مدرن هستند؛ اما رنگ‌آمیزی روشن و جذابی دارند. چندین حالت بازی هم وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید.

 Bullet Force

بهترین بازی های مشابه کانتر موبایلی

در بازی «نیروی گلوله»، وارد نبردهای گروهی هیجان‌انگیز با استفاده از سلاح‌های سبک مدرن می‌شوید. در این بازی می‌توانید دقت تیراندازی خود را نشان دهید و به یک رهبر تبدیل شوید. این بازی جذاب اندرویدی به شما امکان می‌دهد که بازیکنان سراسر جهان را به چالش بکشید. البته، حداکثر ۲۰ بازیکن می‌توانند در این نبردها شرکت کنند.

در میدان جنگ بازی Bullet force، با دقت به اطراف نگاه کنید و از یک پناهگاه به پناهگاه دیگر بدوید. سعی کنید حریف خود را در موقعیت مناسب به دام بیندازید و قبل از او شلیک کنید. می‌توانید سر را هدف بگیرید یا به سایر نقاط آسیب‌پذیر بدن دشمن شلیک کنید. می‌توانید اسلحه، تفنگ تهاجمی، سایر سلاح‌ها و مهمات را بخرید و با استفاده از آن‌ها پیروز میدان شوید.

 Counter terrorist 2: Gun Strike

بهترین بازی های مشابه کانتر موبایلی

در بازی «ضد تروریست 2: حمله اسلحه»، با تروریست‌ها در محیط‌های پیچیده و پرچالش مبارزه می‌کنید. نبرد را با دشمنانی که تعدادشان بیشتر از شماست، آغاز می‌کنید. در این بازی، شما نقش یک جنگنده تیم ویژه را بازی می‌کنید که می‌توانید پشت موانع پنهان شوید، در سراسر نقشه حرکت کرده و بادقت شلیک کنید.

سعی کنید با استفاده از مهارت‌های تیراندازی و توانایی‌های تاکتیکی خود پیروز شوید. می‌توانید بسته به موقعیت، حالت شلیک خودکار یا دستی را انتخاب کنید، انواع سلاح‌ها مانند تفنگ ساچمه‌ای، تفنگ تک‌تیرانداز، مسلسل و دیگر تجهیزات را بخرید، به‌علاوه، حساسیت سیستم کنترل را تنظیم کنید تا تجربه بهتری از بازی داشته باشید.

2 دیدگاه در “بهترین بازی های مشابه کانتر موبایلی

  1. سید حسین گفت:

    بازی های خوبی معرفی کردید احسنت

  2. سید حسین گفت:

    بازی هایی خوبی هستنند مخصوصا بازیRecurrence

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *