معرفی انواع بازی سبک اکشن ماجراجویی + 3 بازی محبوب این سبک
صفحه اصلی وبلاگ گیم مگ تکاف معرفی سبک بازی + بازی معرفی انواع بازی سبک اکشن ماجراجویی + 3 بازی محبوب این سبک

معرفی انواع بازی سبک اکشن ماجراجویی + 3 بازی محبوب این سبک

سبک بازی اکشن ماجراجویی، یکی از پرطرفدارترین و سرگرم‌کننده‌ترین سبک‌های بازی در دنیا است. افرادی که به دنبال تمامی ویژگی‌های خوب تنها در یک بازی می‌باشند، سبک اکشن ماجراجویی انتخاب مناسبی خواهد بود. اکثر بازی‌های برتر تاریخ دنیا در این سبک ساخته شده‌اند. متنوع‌ترین ژانرهای بازی دنیا را همین سبک به خود اختصاص داده است. در این سری از بازی‌ها شما می‌توانید مهارت‌های مختلف خود را به چالش بکشید. اکثر شرکت‌های ساخت بازی در دنیا بر روی این نوع از بازی‌ها مانور می‌دهند. اگر به دنبال انتخاب یک بازی فوق العاده از میان سبک اکشن ماجراجویی هستید پس تا انتهای مقاله با تکاف مگ همراه باشید.

بازی‌های سبک اکشن ماجراجویی

بازی های سبک اکشن ماجراجویی به دو دسته تقسیم می شوند.

1- ترس و بقا: در این سبک از بازی‌ها شما باید برای زنده ماندن تلاش کنید. یکی از سخت‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های ساخته شده در صنعت گیم، همین زیر بخش می‌باشد. اکثر این بازی‌ها در ژانر وحشتناک و دلهره آور ساخته می‌شوند.

2- سبک مخفی کاری: یکی از عناصری که در این سبک باید رعایت کنید، مخفی ماندن از چشم دشمن است. اکثر بازی‌های بسیار مشهور دنیا مانند The Last Of Us از این سبک در کنار چندین سبک دیگر در بازی بهره برده اند. همین عنصر سبب جذابیت بیشتر بازی می‌شود. مخفی شدن از چشم دشمنان در طول مراحل دشوار بازی می‌تواند ضربان قلبتان را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد. اگر به دنبال یک بازی هیجان انگیز هستید، پس حتما بازی‌های این زیر سبک را امتحان کنید.

The Last Of Us -1

معرفی انواع بازی سبک اکشن ماجراجویی + 3 بازی محبوب این سبک

شاهکاری دیگر از سازنده برترین بازی‌های دنیا، یعنی Naughty Dogs. اگر بخواهیم اولین گزینه لیست سبک بازی‌های اکشن ماجراجویی را به شما معرفی کنیم قطعا این بازی حرف اول را می‌زند. این بازی در دو قسمت the last of us1 و the last of us2 عرضه شده است. اولین بار در سال 2013 بود که هیایوی ساخت این بازی در دنیا به پا شد. یک بازی تمام عیار که تمامی ژانرهای سبک بازی اکشن ماجراجویی را در دل خود جای داده است. در این سری بازی‌ها شما شاهد آلوده شدن کل دنیا به یک ویروس فراگیر خواهید بود.

آدم‌های آلوده به ویروس با گذشت زمانی کوتاه به زامبی تبدیل می‌شوند. در این بازی اکشن ماجراجویی شما در نقش چند فرد بازی خواهید کرد و برای بقای خود باید تلاش کنید. تیراندازی، اسب سواری، حل معما و پیدا کردن رمزهای مختلف برای دریافت جایزه در طول بازی؛ همگی از جذابیت آن به شمار می‌روند. این بازی آنچنان داستان جذاب و احساسی دارد که نمی‌توانید از پشت کنسول گیمینگ خود بلند شوید.

Watch Dogs -2

معرفی انواع بازی سبک اکشن ماجراجویی + 3 بازی محبوب این سبک

اگر به دنیای تکنولوژی و بازی‌های هکری و کار با کامپیوتر و نرم افزارهای پیچیده علاقه دارید، بازی اکشن ماجراجویی Watch Dogs پیشنهاد ما به شماست. شرکت Ubisoft در عرضه سوم این بازی نهایت تلاش و تمرکز خود را بر آن گذاشت. این بازی کمی یادآور بازی معروف GTA می‌باشد. در این بازی امکان رانندگی کردن با وسایل نقلیه متفاوت، فعالیت‌های گوناگون و حتی عوض کردن لباس‌هایتان وجود دارد. این بازی را هم به صورت آنلاین و هم آفلاین می‌توانید بازی کنید. در watch dogs2 شما در نقش یک هکر حرفه‌ای ظاهر می‌شوید و با فرار کردن از یک شرکت، ماجرای شما آغاز می‌شود. در ساخت این بازی از طیف رنگی بسیار شاد و متنوعی استفاده شده است که می‌تواند نمود یک بازی پر ماجرا و هیجان انگیز باشد.

اگر با فیلم nerve آشنا باشید این بازی تقریبا به همان شکل است. این بازی به گونه‌ای ساخته شده که دنیا را در مرحله بعد و در آینده به نمایش می‌گذارد. زمانی که تکنولوژی و نرم افزارهای گوناگون بر این دنیا غلبه کرده‌اند و شما چاره‌ای جز همگام شدن با این روند را ندارید. اگر به دنبال یک بازی به سبک اکشن ماجراجویی خاص هستید watch dogs را حتما امتحان کنید.

Stray -3

 

معرفی انواع بازی سبک اکشن ماجراجویی + 3 بازی محبوب این سبک

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های سبک اکشن ماجراجویی را می‌توانید در قالب شخصیت حیوانات جست و جو کنید. یکی از پر فروش‌ترین بازی‌های این سبک معمولا در نقش یک حیوان ساخته می‌شوند. بازی Stray در کالبد یک گربه ساخته شده است. شما در این بازی در بدن یک گربه خواهید بود و در شهری که پر از ربات است به دام خواهید افتاد. در طول این مسیر باید سعی کنید تا از این محله‌های تو در تو که خالی از هرگونه انسان هستند، فرار کنید.

در بازی Stray یک ربات را که دوست شما است در تمامی مراحل بازی در کنار خود به همراه خواهید داشت. این ربات عقل کل بازی به حساب می‌آید و شما را در گذر از مراحل و شناخت اجزای مختلف بازی کمک خواهد کرد. اگر به حیوانات، ربات‌ها و بازی‌های اکشن ماجراجویی علاقه‌مند هستید این بازی را حتی برای یک بار هم که شده انجام دهید. بازی stray با نمادها و شخصیت‌های پیچیده خود توانسته رتبه بسیار خوبی را در بین بازی‌های سبک اکشن ماجراجویی دریافت کند.

2 دیدگاه در “معرفی انواع بازی سبک اکشن ماجراجویی + 3 بازی محبوب این سبک

  1. سید حسین گفت:

    ترتیبشون از خوب به بد هست

  2. سید حسین گفت:

    البته جهان باز هم هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *