خرید قسطی محصولات گیمینگ

شرایط خرید اقساطی

• سایت قسطا ( با چک یا سفته ) :

تا سقف 20 میلیون تومان فقط با سفته یا چک میتوانید از قسطا وام دریافت کنید و از سایت تکاف محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

ابتدا به سایت قسطا وارد شده و در قسمت ثبت نام اطلاعات رو بصورت صحیح وارد نموده، سپس مدارک و اطلاعات مورد نیاز را بارگذاری نمایید. بعد از تایید مدارک، و تایید اعتبار شما، وام در قالب یک کارت اعتباری (كارت بانكى) به نام قسطاکارت برای شما ارسال میشود و میتوانید به راحتی از تکاف به صورت آنلاين خرید نمایید.

توجه : لازم به ذكر است در مواردي كه مشتريان خريد اقساطي خود را با هريك از شركت هاي طرف قرارداد ذكر شده در بالا انجام دهند تنها پس از تسويه كامل صورتحساب توسط شركت ها به حساب تکاف، كالا و محصولات تحويل مشتري خواهد شد و مسئوليت كامل تاخير در پرداخت و تحويل كالاها برعهده شركت هاي ليزينگ و اقساطي خواهد بود.و مشتريان گرامي بايد به صورت مستقيم با شركت هاي طرف قرارداد اقساطي جهت پيگيري واريز و تحويل كالاها در ارتباط باشند.
تکاف تنها در صورت تسويه كامل فاكتور موظف به تحويل كالا مي باشد. مشتریان گرامی توجه داشته باشند در خرید اقساطی، پس از انجام نهایی سفارش و فاکتور شدن کالاها در سایت تکاف، امکان لغو یا جابه جایی سفارش به هیچ عنوان وجود ندارد.

در صورت نیاز به مشاوره در این خصوص میتوانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
021-91001625

کالاهای دلخواه را از لیست زیر به سبدتان اضافه کنید.