جدیدترین بازی های سال 2021

 یکی از آخرین بازی هایی که در سال 2021 منتشر شد و سر و صدا ایجاد کرد، بازی Halo Infinite  بود، این بازی انقدر خوب عمل کرد که حتی صدای شرکت Dice هم درآورد و گفتن که یکی از دلایل شکست بازی Battlefield  همین بازی بوده. میشه گفت بهترین بازی شوتر سال 2021 Halo Infinite بود.

یکی دیگه از بازی های پر سر و صدای سال 2021 بازی Resident Evil Village بود که اواسط سال 2021 منتشر شد و خب خیلی خوب عمل کرد ، یه بازی که توسط شرکت Capcom ساخته شده تو سبک بقا، ترسناک و داستان محور. این بازی برخلاف تمام سری های قبلی Resident Evil در حالت اول شخص جریان دارد و این تفاوت تغییری در محبوبیت بازی ایجاد نکرد !

و به به! بازی Forza Horizon 5 که نگم براتون. میشه گفت بهترین بازی ریسینگ و رانندگی که تابحال ساخته شده، بهترین گرافیک در این سبک رو با این بازی تجربه میکنید! یکی از جوایزی که این بازی برد، بهترین بازی سال 2021 از لحاظ صداگذاری بود و این به واقعی تر شدن تجربه رانندگی در بازی خیلی کمک کرده. فقط کافیه یه گیم پلی از بازی ببینی تا عاشقش شی!

ولی بهترین بازی سال که برنده جایزه Game Of The Year شد !

It Takes Two یه بازی دو نفره تو سبک Co-Op که میتونی با دوستت تجربش کنی. یه بازی با گرافیک فانتزی که با مراحلی که پیش روی شما میذاره براتون چالش ایجاد میکنه. بسیار پر هیجان با داستانی بسیار متفاوت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *