بهترین گیم های 2023

در سالهای گذشته، دنیای گیم با مشکلات متعددی روبرو بود و با وجود پاندمی کرونا و چالش های متعدد، شاهد افت رشد و تاخیر عرضه بسیاری از بازی ها بودیم. اما در سال 2023 همه چیز در حال بازگشت به حالت عادی است. حال مجددا شاهد عرضه عناوینی بی نظیر خواهیم بود. تهیه لیستی از بهترین گیم ها در سال 2023 کمی دشوار است چرا که کاندیداهای بسیار جذابی برای آن وجود دارد. با این حال در ادامه به برخی از پرطرفدار ترین آن ها به ترتیب ماه عرضه اشاره خواهیم داشت.

باز سازی گیم Dead Space

بازی Dead Space که هفته پیش عرضه شد، نسخه ای بازسازی شده از همین عنوان است که برای اولین در سال 2008 عرضه شده بود. در این گیم، بازیکن در نقش آیزاک کلارک ایفای نقش می کند که به عنوان یک مهندس تعمیر کشتی های فضایی به کشتی حفاری ایشیمورا اعزام شده است. این بازی اکشن و ترسناک یکی از دلهره آور ترین و بی رحمانه ترین بازی های عرضه در سال های اخیر است. این عنوان هم برای کنسول و هم برای کامپیوتر در حال حاضر در دسترس است.

بازی Wild Hearts

اگر از طرفداران بازی های Monster Hunter هستید بازی Wild Hearts برای شماست. این گیم محصول یک همکاری عجیبی بین شرکت های Koei Tecmo و EA است. در این بازی باید خود را برای شکار جانوران بی شاخ و دم آماده کنید و مانند بازی های مانستر هانتر، باید از تمامی ابزار و هوش خود برای به دام انداختن آن ها استفاده کنید. این بازی در تاریخ 16 فوریه 2023 برای کنسول و کامپیوتر شخصی عرضه خواهد شد.

بازسازی گیم Resident Evil 4  

کپکام در سال های اخیر با بازسازی عنوان های قدیمی رزیدنت اویل گل کاشته است. حال نوبت به Resident Evil 4 رسیده است که برخی آن را بهترین گیم در بین این سری عناوین ترسناک میشناسند. در این بازی بار دیگر شاهد سفر لیان کندی به روستایی دورافتاده در اسپانیا هستیم. او به جستجوی دختر گمشده رئیس جمهور آمده و ما باید کابوس او در این سفر را بار دیگر مشاهده کنیم. این بازی در تاریخ 24 مارس 2023 برای تمامی پلتفرم های روز دنیا عرضه خواهد شد.

Diablo 4

شکی نیست که دیابلو یکی از بهترین و پرحاشیه ترین گیم های عرضه شده در تاریخ است. طرفداران مدتهاست که منتظر عرضه نسخه چهارم این بازی هستند. تاریخ عرضه اعلام شده برای این عنوان 6 ژوئن سال 2024 است. این عنوان برای کنسول های نسل حاضر نسل قبلی و همچنین کامپیوتر شخصی عرضه خواهد شد.

Final Fantasy 16

به نظر نمی رسد که شرکت Square Enix قصد داشته باشد بازی های فاینال فانتزی را کنار بگذارد. در تاریخ  22 ژوئن سال 2023 شاهد عرضه نسخه شانزدهم این بازی خواهیم بود. این گیم توسط Naoki Yoshida کارگردان بازی فاینال فانتزی 14 که در حال حاضر بهترین بازی MMORPG جهان است، کارگردانی خواهد شد. در حال حاضر این عنوان فقط برای پلی استیشن 5 در نظر گرفته شده است.

Spider Man 2

بازی اسپایدرمن در سال های گذشته موفقیت خوبی کسب کرده است. در نسخه دوم این بازی شاهد همکاری پیتر پارکر و مایلز مورالس خواهیم بود و به گفته سازندگان این عنوان دارای بخش دو نفره و Co-op نیز خواهد بود. تاریخ عرضه دقیق بازی هنوز اعلام نشده است. به گفته سازندگان در اواخر سال 2023 می توان انتظار عرضه آن را داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *