بهترین و بزرگ ترین گیم سنتر تهران

 

بهترین و بزرگ ترین گیم سنتر تهران کجاست؟

در چند سال اخیر بازی‌های ویدیویی در جهان محبوبیت خاصی پیدا کرده به طوری که جوانان و نوجوانان زمان زیادی را صرف انجام بازی می‌کنند. این بازی‌ها روز به روز پیشرفته‌تر می‌شوند به طوری که برای انجام آن‌ها به امکانات و تجهیزات حرفه‌ای‌تری نیاز است. همانطور که می‌دانید با توجه به شرایط اقتصادی کشور برای تهیه این ابزارها باید هزینه زیادی را پرداخت کرد. با این حال برخی افراد با وجود علاقه زیاد به انواع گیم، قادر به خرید محصولات گیمینگ نیستند. از این رو گیم سنتر مجهز یا گیم نت‌ها ایجاد شدند تا این مشکل را به خوبی برطرف کنند. بهتر است بدانید که قیمت گیم نت ساعتی بستگی به تجهیزات استفاده شده در آن مرکز بازی دارد. در این مکان‌ها می‌توان به صورت انفرادی یا گروهی در کنار دوستان از انجام بازی‌های هیجان انگیز و مفرح لذت برد. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

اگر شخصی باشد که به دنیای گیم و بازی های دیجیتال علاقه داشته باشد بدون شک بار ها از خود پرسیده اید بهترین و بزرگ ترین گیم سنتر تهران کجاست؟ و اصلا یک گیم نت برای بهترین بودن بایستی چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در ادامه در خصوص ویژگی های یک گیم سنتر حرفه ای، معرفی مجموعه تکاف، گیم سنتر تکاف، نحوه رزرو و … آشنا خواهید شد. اما پیش از مطالعه به نظر شما یک گیم نت حرفه ای بایستی چه ویژگی هایی داشته باشد؟ با اعلام نظرات گران بهای خود در انتهای این برگه، این مجموعه را در ارایه خدمات هرچه بهتر به شما علاقه مندان بازی های دیجیتال یاری کنید.

امروزه دنیای گیم و بازی های کامپیوتری طرفداران زیادی را در سراسر جهان به سمت خود جذب کرده است. بازی های جذاب و مهیج با کیفیت روزافزون وارد بازار می شوند و رده های سنی مختلف از کودک تا بزرگسال را جذب خود می کند. اما این بازی های جذاب و مهیج نیاز به یک سیستم قدرتمند جهت پردازش این بازی های سنگین دارد و از طرفی این گیم های مهیج و جذاب ساعت ها افراد را درگیر خود می کنند بدون این که گذر زمان را متوجه شوند، از این رو نیاز است تا طراحی میز و صندلی های گیم نیز دارای طراحی ارگونومی باشند تا بدن گیمر ها پس از استفاده طولانی مدت آسیب نبیند و احساس خستگی پس از استفاده طولانی مدت به گیمر ها دست ندهد.

ویژگی های بهترین گیم سنتر

  • فضای بزرگ با طراحی ویژه گیم
  • جدیدترین و بهترین تجهیزات گیمینگ
  • ارایه سرویس های مختلف گیمینگ
  • میز و صندلی های راحت و ارگونومی
  •  نصب بازی های مختلف و ورژن آخر از هرکدام
  • پشتیبانی قوی
  • برگذاری قرعه کشی، تورنومنت، مسابقه های مختلف و …
  • حضور حرفه ای ترین گیمر ها در آن مجموعه
  • داشتن قوانین و مقررات لازم الاجرا در جهت حفظ حقوق افراد
  • استفاده از تجهیزات با کیفیت و برند مانند هدست، کیبورد، موس، مانیتور و …
  • و ….

به نظر شما بهترین و بزرگ ترین گیم سنتر تهران بایستی چه ویژگی های دیگری داشته باشد؟ در انتهای برگه نظرات گرانقدر خود را اعلام بفرمایید.

گیم سنتر تکاف بزرگترین گیم سنتر تهران

مجموعه تکاف به جرات بزرگترین و حرفه ای ترین گیم سنتر تهران و ایران می باشد که با بهره مندی از جدید ترین، به روز ترین و حرفه ای ترین تجهیزات گیمینگ روز دنیا، یک گیم سنتر حرفه ای شایسته گیمر های ایرانی شده است. هدف این مجموعه فراهم کردن امکانات لازم برای داشتن لحظاتی پر هیجان برای افرادی که علاقمند به بازی های دیجیتال هستند، می باشد. همچنین این مجموعه تمام توان خود را در جهت تبدیل شدن به بهترین گیم سنتر تهران و ایران به کار میگیرد.

چگونه میتوانم برای حضور در گیم سنتر تکاف رزرو انجام دهم؟

گیم سنتر تکاف به درخواست مشتریان گرامی و تسهیل فرآیند رزرو، رزرواسیون آنلاین را از طریق سایت تکاف امکان پذیر کرده است. بنابراین در هر ساعت شبانه روز با وارد شدن به سایت تکاف و قسمت رزرو آنلاین می توانید سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید، امکانات، توضیحات و ویدیو های مربوط به هر سرویس را ملاحظه نمایید، نظرات سایر گیمر ها را بخوانید، نظرات پیشنهادات و انتقادات خود را اعلام نمایید، فرآیند پرداخت را به صورت آنلاین انجام دهید و هنگام حضور در مجموعه تکاف تنها کافی است شماره سفارش پیامک شده را اعلام فرمایید و از سرویس رزرو شده استفاده کنید.

تاریخچه رزرو های انجام شده توسط مشتریان در قسمت پیشخوان، تب رزرو ها قابل مشاهده هست.

چنانچه در حین رزرو با مشکلی رو برو شدید به راحتی از طریق سیستم چت آنلاین سایت مشکل خود را مطرح نمایید تا کارشناسان مجموعه فورا به شما کمک نمایند و یا در صورت نیاز با شما تماس خواهند گرفت.

گیم سنتر چیست؟

در ایران از مرکز بازی لن با عناوین مختلفی مانند گیم سنتر، گیم نت و کلوپ بازی نام برده می‌شود. در این مکان­ها برای انجام بازی کامپیوترها از طریق شبکه محلی به هم وصل شده­اند. در این صورت امکان انجام بازی‌های ویدیویی تک نفره یا چند نفره توسط گیمرها فراهم می‌شود. در این مراکز برای استفاده از کنسول‌های بازی و کامپیوترها باید هزینه پرداخت شود. ساعت و دقیقه در محاسبه قیمت گیم نت تاثیر گذار است.

نکاتی جالب درباره ویژگی های گیم سنتر مجهز و خوب

امروزه گیم سنتر مجهز و مدرن در ایران و جهان به منظور ایجاد محیطی خاص برای گیمرها ایجاد شده‌اند. یک گیم سنتر خوب و مجهز می‌تواند لحظات لذت بخش‌تری را برای اوقات فراغت فراهم کند تا هیجان و نشاط زندگی روزمره بیش‌تر شود. گیم نت موفق در ابتدا باید دستگاه‌ها و سیستم‌های قوی داشته باشد تا انجام بازی‌های مختلف را ممکن سازد. از دیگر مشخصات گیم سنترهای خوب می‌توان به دارا بودن تجهیزات باکیفیت و حرفه‌ای از جمله کیبورد، موس و هدفون اشاره کرد. برای انرژی گرفتن و به ثمر رسیدن بازی، این محیط‌ها باید به بوفه‌ای با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم مجهز باشند. علاوه بر این دقت کنید که مرکز بازی مناسب، محیط راحت و مفرحی دارد و از پهنای اختصاصی و پینگ خوبی برخوردار است.

امکانات گیم سنتر مجهز

به نظر شما یک گیم سنتر مجهز باید چه امکاناتی داشته باشد؟ یک مرکز بازی باید فضای بزرگ با طراحی مدرن و ویژه‌ای را برای گیمرها فراهم کند. در این صورت امکان انجام بازی‌های گروهی به راحتی و با تمرکز بالا ایجاد می‌شود. از دیگر امکانات این مراکز بازی می‌توان به بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات گیمینگ و ارائه سرویس‌های مختلفی از آن اشاره کرد. علاوه بر این صندلی‌های مورد استفاده باید ارگونومیک باشد تا گیمرها هنگام نشستن بر روی آن‌ها احساس راحتی داشته باشند و دچار هیچ‌گونه کمردردی نشوند. از دیگر امکانات این مراکز بازی، نصب آخرین نسخه از گیم‌های مختلف است و گیمرهای حرفه‌ای در آنجا حضور دارند تا فضای رقابتی‌تری ایجاد شود. همچنین در کلوپ بازی باید برای حفظ حقوق گیمرها قوانین گیم نت وجود داشته باشد.

گیم سنتر مجهز

بهترین گیم سنتر مجهز کدام است؟

گیمرهای حرفه­ای همیشه دنبال مکان­های مجهز و بهتر برای انجام بازی هستند. گیم سنتر مجهز جایی است که امکان رقابت با آدم‌های حرفه‌ای وجود دارد و می­توان جدیدترین بازی‌ها را تجربه کرد. احتمالا شما هم از آن دسته گیمرهای واقعی هستید که  دوست دارید بازی‌های مورد علاقه خود را در یک محیط دنج و مدرن تجربه کنید. پیشنهاد می‌کنیم به سنتر گیم مجهز تکاف سر بزنید که از خفن‌ترین گیم نت‌های ایران محسوب می‌شود که مجهز به فروشگاه محصولات گیمینگ نیز است. تکاف بهترین گیم نت واقع در تهران شناخته می‌شود. این مکان در شهرک غرب تهران قرار دارد که سیستم‌های بازی مختلفی دارد. همچنین این مجموعه مفرح و شیک انواع مسابقات و تورنمنت‌ها را برای گیمرها برگزار می‌کند. در واقع می‌توان گفت این محیط تمام ویژگی‌ها و امکانات یک گیم سنتر خوب را دارا است. اگر تصمیم دارید به این گیم نت مراجعه کنید و سوالاتی دارید، می‌توانید برای مشاوره با کارشناسان به سایت تکاف بسر بزنید.

آدرس گیم نت تکاف

گیم سنتر تکاف واقع در شهرک غرب تهران می باشد و شعبه گیم استور تکاف، فروشگاه محصولات گیمینگ می باشد همچنین سرویس گیم سنتر تکاف در حال حاضر تنها در شهرک غرب فعال می باشد و شعبه گیم سنتر تکاف در مهرشهر کرج تعطیل می باشد. به منظور راهبری و اطلاعات تماس گیم نت تکاف بر روی اینجا کلیک بفرمایید.

4 دیدگاه در “بهترین و بزرگ ترین گیم سنتر تهران

  1. محمد جواد اشراقی گفت:

    اصن مگههههه بهتر از تکاف هم گیمنت هست؟؟؟
    فقط حیف که برای ما که شرقیم و وسیله هم نداریم یکم بد مسیره وگرنه هر روز میومدیم

  2. نوید علیزاده گفت:

    سلام یکی از بهترین جاهایی که رفتم کارکنان بسیار خوش اخلاق کیس های گیمینگ در کل عالی

  3. im.DatX گفت:

    سلام
    یک سوال داشتم
    چرا در بقیه شهر ها مثل اهواز شیراز اصفهان و…
    شعبه نمیزنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *