بزرگترین تورنومنت های دنیا

اولین و بزرگترین تورنمت برگذار شده در دنیا متعلق به بازی Dota 2 است. تورنمنت TI (The International)، تی آی از سال 2011 شروع شد و همیشه به چشم تورنمنی بسیار بزرگ به آن نگاه شده است. در آخرین تورنمنت تی آی برگذار شده 34 میلیون دلار جایزه به برندگان داده شد که تا به حال در هیچ مسابقه دیگری دیده نشده !

تورنومنت dota2

دومین تورنمنت برای بازی League Of Legends میباشد! که از نظر طرفدار میتوان آن را پر طرفدارترین مسابقه E-Sport جهان نامید! این بازی در تورنمنت سال 2019، 3.9  میلیون نفر بیننده داشت که رقم بسیار بالایی است و هر سال نیز رکورد را به اسم خود ثبت میکند و همه را شگفت زده میکند.

تورنومنت leaague of legends

سومین جایگاه متعلق به بازی Fortnite  است، بزرگترین جایزه ای که در بازی های Solo تابحال داده شده است. بوگا پلیر 16 ساله برنده 3 میلیون دلار در جام جهانی فورتنایت 2019 شد.

تورنومنت fortnite

چهارمین مسابقه بزرگ دنیا برای بازی Street Fighters است. اسم این تورنمت EVO است و میشه گفت یکی از طولانی ترین مسابقات را در بین بازی ها دارد. بازی ای در سبک Tekken و Mortal Kombat که بیشتر در آسیا طرفدار دارد و تونمنت های بزرگی را نیز برگذار کرده.

پنجمین مسابقه بزرگی که برگذار شده برای بازی Honor Of Kings میباشد و اسم این تورنمنت World Champion Cup است، باز هم بازی ای در سبک MMO مانند DOTA 2 و League Of Legends . یک بازی موبایل به صورت اختصاصی ساخته شده برای  کشور چین ! که تورنمنت های بسیار بزرگی دارد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *